لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۶:۴۹

ملاقات با صالح‌الدین مرادی


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

قاضی دادگاه، ‌حال و روزش را که در جلسه دادگاه دید، دستور داد تا برای آزادی‌اش، قرار کفالت صادر شود. اما او این آزادی را نپذیرفت، صالح‌الدین مرادی در پاسخ به پیشنهاد قاضی گفت، «تا زمانی که برادران و هم‌مسلکانم با همین اتهام در زندان محبوس هستند، حاضر به پذیرفتن آزادی مشروط نیستم.»

ملاقات با صالح الدین مرادی
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:43 0:00

صالح‌الدین مرادی،‌ از جمله دراویش گنابادی نعمت‌اللهی اهل شیراز است که به اتهام تبلیغ علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی و عضویت در گروههای غیرقانونی در شهریور ماه سال ۹۰ بازداشت شد.

آقای مرادی همراه با شماری دیگر از درویشان هم پرونده‌اش در دی ماه سال ۹۱ با دست بند و پابند و تحت تدابیر امنیتی به دادگاه رفت تا در برابر قاضی پاسخگوی اتهاماتش باشد.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، هم اکنون​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG