لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۳۶

ملاقات با مسعود لدنی


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

از فعالان سیاسی ملی مذهبی استان خوزستان است، در بهمن ماه سال ۸۸ و در گرماگرم اعتراض‌های پس از انتخابات آن سال، همراه با همسرش بازداشت شد.

ملاقات با مسعود لدنی
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:12 0:00

مسعود لدنی، چند ماهی را در سلول های انفرادی بازداشتگاه اداره اطلاعات شهر اهواز گذراند. پرونده این فعال سیاسی ملی مذهبی، با اتهاماتی همچون، اقدام علیه امنیت ملی از طریق عضویت در گروه ملی مذهبی، تشکیک در نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸، عدم اعتقاد به ولایت فقیه و جدایی دین از حکومت به دادگاه ارسال شد.

براساس گفته‌های خانم پروین کهزادی، همسر آقای لدنی، این فعال سیاسی ملی مذهبی در طول دوره بازجویی و دادرسی از داشتن وکیل مدافع محروم بوده است.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، هم اکنون​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG