لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۲۶

ملاقات با عادل محمدحسینی


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

دانشجوی دانشگاه آزاد قزوین و عضو فعال ستاد میرحسین موسوی، از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم بود. در دی ماه سال ۸۹ بود که نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، ‌خانه او را بازرسی و تفتیش کردند و بخشی از وسایل شخصی این دانشجوی نزدیک به اصلاح طلبان را با خود بردند.

ملاقات با عادل محمدحسینی
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:28 0:00

عادل محمد حسینی، ‌نزدیک به ۲۰ روز را در بازداشت و تحت بازجویی گذراند. به گزارش سایت‌های خبری نزدیک به جنبش اعتراضی مردم ایران، این بیست روز برای این فعال دانشجویی در بند دو الف سپاه پاسداران گذشت.

عادل محمد حسینی در شعبه پانزده دادگاه انقلاب و به قضاوت قاضی ابوالقاسم صلواتی به اتهام اقدام تبلیغی علیه نظام و توهین به محموداحمدی‌نژاد، محاکمه شد.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد هم‌اکنون وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش،​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG