لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۲:۱۸

ملاقات با احمد میری


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

پژوهشگر و مدرس دانشگاه در سال‌های زمامداری دولت محمد خاتمی، فرماندار بابلسر و رامسر بود. او در کارنامه کاری خود، معاونت استانداری مازندران و قائم مقامی جبهه مشارکت استان مازندران را نیز به ثبت رسانده است.

ملاقات با احمد میری
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:28 0:00

احمدمیری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸، از اعضای ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی بود که پس از برگزاری آن انتخابات و وقایع پس از آن همراه با چند نفر دیگر از فعالان اصلاح‌طلب ستاد میرحسین موسوی در استان مازندران بازداشت و راهی زندان شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در شعبه یک دادگاه انقلاب شهرستان بابل به ریاست قاضی باقریان به اتهام اجتماع، تبانی و اقدام علیه امنیت ملی محاکمه شد.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد هم‌اکنون وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG