لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۵۲

ملاقات با علی اکبر جوانفکر


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

یار غار محمود احمدی‌نژاد است چه آن روزی که او شهردار تهران بود،‌ چه زمانی که محمود احمدی نژاد به کاخ ریاست جمهوری راه یافت.

ملاقات با علی اکبر جوانفکر
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:44 0:00

علی اکبر جوانفکر،‌ مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، مدیر موسسه مطبوعاتی ایران و مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای محمود احمدی نژاد است. او سالها از مدیران میانی خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی در استان‌ها و برخی کشورها بوده است.

در آبان‌ماه سال ۹۰، ماموران نیروی انتظامی با حکم دادگاه به روزنامه ایران هجوم بردند تا مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد را دستگیر کنند که به درگیری و دستگیری چند تن از کارکنان موسسه ایران انجامید.‌ اتهام مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری اسلامی ایران، توهین به رهبر جمهوری اسلامی بود.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، هم اکنون​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG