لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۵۲

ملاقات با علیرضا بهشتی شیرازی


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

روزگاری که انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به پیروزی رسید در آمریکا مشغول تحصیل بود، درس را نیمه کاره‌‌ رها کرد و به ایران بازگشت و به حزب جمهوری اسلامی پیوست. با نخست وزیرشدن میرحسین موسوی، دبیر هیات دولت شد، پیگیر مصوبات دولت و دست راست نخست وزیر.

ملاقات با علی رضا بهشتی شیرازی
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:37 0:00

علیرضا بهشتی شیرازی، همزمان با کاندیداتوری میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، باردیگر به عرصه سیاست بازگشت، مشاور موسوی شد و سردبیر روزنامه کلمه سبز.

مشاور میرحسین موسوی، کوتاه زمانی پس از انتخابات در شب توقیف روزنامه کلمه سبز، بازداشت شد. او پس از ۹ ماه بازداشت، با سپردن وثیقه، تا زمان برگزاری رسیدگی به اتهاماتش موقتا آزادشد.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، هم اکنون​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG