لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۳۹

ملاقات با حسین زرینی


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

حتی نامه جمعی از فرماندهان و حاضران در هشت سال جنگ تحمیلی که در آن خواستار آزادی این هم‌رزمشان شده بودند هم افاقه نکرد، آن‌ها نمادی از جوانان نسل انقلاب خوانده بودنش که در عرصه جنگ، سازندگی و اصلاحات فعال بوده و به گفته آن‌ها هرجا که لازم بوده، صحنه را خالی نکرده است.

ملاقات با حسین زرینی
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:10 0:00

حسین زرینی، از شرکت جستگان در نبرد هشت ساله ایران و عراق است که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، در ستاد میرحسین موسوی، فعال شد و به عضویت در ستاد ایثارگران میرحسین موسوی درآمد. اتهامات این عضو ستاد انتخاباتی موسوی،‌‌ همان مواردی بود که برای اکثر زندانیان سیاسی عقیدتی پس از انتخابات سال ۸۸ تکرار می‌شد، «تبلیغ علیه نظام» و «توهین به رهبری.»

***اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد هم‌اکنون وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.​

XS
SM
MD
LG