لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۲۰

ملاقات با وحید علی قلی‌پور


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

از فعالین دانشجویی چپ دانشگاه پلی‌تکنیک است. این دانشجوی آزادی‌خواه و عدالت‌طلب، از جمله افرادی است که در فروردین ماه سال ۸۸،‌ از اعلام موجودیت و فراخوان کمیته دفاع از کارگران هفت تپه دفاع کردند.

ملاقات با وحید علی قلی پور
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:39 0:00

وحید علی قلی‌پور، پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ و وقایع پس از آن، بازداشت شد و یک ماه را در سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین گذراند، این دانشجوی طیف چپ دانشگاه امیرکبیر تهران،‌ پس از آن توانست با سپردن وثیقه تا زمان برگزاری دادگاه اتهاماتش آزاد شود.

این فعال دانشجویی از جمله دانشجویان محروم از تحصیل بود که مسوولان دانشگاه امیرکبیر از ثبت‌نام آنها خودداری کرده و پرونده آموزشی آنها را بستند.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، هم اکنون​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG