لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۵۸

پنج‌ عصر با کامبیز حسینی- قسمت ۴۶


در قسمت ۴۶ برنامه رادیویی «در ساعت ۵ عصر» با کامبیز حسینی که هر هفته پنج شنبه ها ساعت ۵ عصر به وقت تهران از رادیوفردا پخش‌ می‌شود و همزمان بر روی اینترنت پخش‌می شود، به این پرداخته می‌شود که چرا ماهواره مهمترین مشکل جامعه است و همه مسائل زیر سر آن است و به همین جهت از استادحسن عباسی هم کمک گرفته می‌شود تا توضیح شود چرا «دموکراسی» غربی شده است «پورنوکراسی» و اصلا چرا همه مسائل از این زاویه دیده می شود.

همچنین در این برنامه توضیح داده می‌شود که چرا خبرگزاری فارس و برخی از تحلیلگران تندرو می‌توانند در افزایش بیننده سایت، فیلم و دیگر محصولات شما کمک رسان باشند و چرا باید یک کارگردان در جشنواره فجر از این خبرگزاری ها تشکر کند.

در بخش خوب بد زشت هم از سعید راد یادی می‌شود و اینکه چرا شخصیت خوب هفته در نزد «درساعت۵عصر» است.

خبرهایی که برای این برنامه رادیویی بیشتر از خبر هستند بخش دیگری از برنامه هستند و در آن از اینکه چطور یک روزنامه نگار همچنان به قول روزنامه کیهان می‌تواند در داخل زندان هم به انتشار روزنامه در خارج از زندان بپردازد و اینکه چرا افراد باسواد در مورد توافق نامه ژنو صحبت نمی‌کنند و به قول حسن روحانی بی سواد ها فقط حرف می زنند صحبت می‌شود.

این برنامه رادیویی محصولی است از کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران که همزمان از رادیو فردا پخش و بر روی این صفحه قرار می‌گیرد.
XS
SM
MD
LG