لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۲۲

آلبوم‌های تازه در راه زمستان ایران


رضا یزدانی، خواننده موسیقی راک و پاپ
رضا یزدانی، خواننده موسیقی راک و پاپ

اخبار تازه از موسیقی ایران

رضا يزدانی، يکی‌ از شناخته شده‌ترين آهنگسازان و خوانندگان موسيقی راک و پاپ در ايران، آلبوم تازه آا‌ش را در زمستان امسال روانه بازار موسيقی می‌کند. او که هفتمين آلبومش به نام «ساعتا خوابن» را زمستان سال گذشته منتشر کرد با به اشتراک گذاشتن دو تيزر ويدئويی از انتشار اين آلبوم به نام «سلول شخصی‌» خبر داده است.

اين آلبوم شامل چهارده ترانه در ۲ سی‌ دی است و اشعار هشت ترانه آن‌ را انديشه فولادوند، شاعر و بازيگر سينما و تلويزيون سروده است.

دومين تيزر منتشر شده از اين آلبوم، متعلق به نماهنگی است که قرار است بزودی منتشر شود و به گفته رضا يزدانی، اولين نماهنگ ايرانی‌ است که در زير آب فيلمبرداری شده است. رضا يزدانی در طول سال‌های گذشته برای بسياری از فيلم‌ها و سريال‌های تلويزيونی در ايران ترانه خوانده و به خواننده سينما مشهور است. ترانه سريال «جاده چالوس» از او به انتخاب شنوندگان راديو فردا به جمع ۱۰ ترانه برتر آذر ماه راه يافت.

دومین تیزر رسمی آلبوم «سلول شخصی‌»
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:51 0:00

۴ سال صبوری برای دريافت مجوز

سینا حجازی
سینا حجازی

نام سينا حجازی، خواننده و آهنگساز جوان موسيقی پاپ ايران، در ميان طرفداران اين موسيقی محبوبيت فراوانی‌ کسب کرده است.

محبوبيتی که بيشتر به علت تفاوت‌های بارز ترانه‌های او از نظر ملودی و اجرا با ديگر فعالان موسيقی پاپ امروز نشأت می‌‌گيرد. ترانه هايی که اغلب با بهره گرفتن از موسيقی رگه و استفاده مناسب از واژه‌های فارسی بر دل‌‌های بسياری نشسته اند.

سينا حجازی تا به حال بيش از ۳۰ قطعه منتشر کرده و از نوشتن متن ترانه تا ساخت ملودی‌ها و تنظيم آنها را خود بر عهده داشته است. آثار او در سال‌های گذشته در چند فيلم و سريال تلويزيونی مورد استفاده قرار گرفت اما با اين وجود تلاشهايش برای دريافت مجوز رسمی‌ انتشار آلبوم در ايران بی‌ ثمر بود. حل با گذشت ۴ سال از اولين درخواست او، شورای شعر دفتر موسيقی با موافقت با کسب مجوز برای اين اشعار، راه را برای انتشار اولين آلبوم رسمی‌ اين خواننده باز کرده است.

سينا حجازی پس از کسب اين مجوز، در صفحه شخصی‌ فيس بوک خود احساسات خود را اين گونه بيان کرده است:

بعد از ۴ سال صبوری
شعرای آلبوم مجوز گرفت
خوشحالم که هيچ وقت غر نزدم
سکوت کردم که تو شاديام شريک باشيد نه توی دردام
فقط خدا ميدونه که چه گذشت به من
روزهای خوب تو راهه


در برنامه ويژه بخش موسيقی راديو فردا در نوروز سال ۱۳۹۰، سينا حجازی به عنوان محبوب‌ترين خواننده جوان سال ايران انتخاب شد.

موسیقی امروز
please wait

No media source currently available

0:00 0:10:00 0:00
لینک مستقیم

XS
SM
MD
LG