لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۰۴

کناره گيری ناگهانی استقلال اهواز از « ليگ » برتر


استقلال اهواز در فوتبال ليگ برتر ايران صاحب رده ششم جدول رده بندی است.
استقلال اهواز در فوتبال ليگ برتر ايران صاحب رده ششم جدول رده بندی است.

تيم استقلال اهواز روز سه شنبه بیست وچهارم بهمن ماه به دليل آنچه که همکاری نکردن مسوولان استان خوزستان اعلام شد، از ليگ برترفوتبال ایران کناره گيری کرد.


اين تصميم در حالی اعلام شد که اين تيم با پيروزی بر پاس روز بزرگی را در جام حذفی فوتبال ايران سپری کرد، اعلام تصميم ناگهانی کناره گيری از فوتبال دسته برتر سراسری ايران بازتاب گسترده ای در خبرگزاری های داخل ايران داشت.


استقلال اهواز در فوتبال ليگ برتر ايران صاحب رده ششم جدول رده بندی است.


در حالی که تيم استقلال تهران به طور شگفت انگيزی از اين جام حذف شده بود، شاگردان فيروز کريمی در قالب استقلال اهواز به پيروزی دور از انتظاری دست يافتند و با زدن سه گل در عرض هشت دقيقه، ياران همايون شاهرخی را با شکستی سخت رو به رو ساختند

به گزارش خبرگزاری مهر،اين باشگاه بنا بر آنچه از آن به عنوان عدم حمايت مسوولان استان نام برده شده ، از حضور در ادامه رقابتهای ليگ برتر کناره گيری کرد.


شفيع‌ زاده، مالک باشگاه استقلال اهواز، با تاييد اين خبر گفت: «در اين چند سال با وجود عدم حمايت مسئولين به صورت گسترده فعاليت کرده و همواره از تيم‌های مدعی ليگ برتر بوده‌ايم. در نيم فصل اول نيز با همين رويکرد بازی کرده و نتايج خوبی را نيز کسب کرديم. اما اکنون شرايط متفاوت است.»


شفيع زاده چندی پبش خواهان خريداری امتياز باشگاه استقلال تهران بود.


استقلال اهواز، در دور نوزدهم رقابت های فوتبال دسته برتر ايران، روز شنبه آينده ميزبان تيم فوتبال پرسپوليس تهران است .


پرسپوليس به سپاهان نزديک شد


تيم فوتبال پرسپوليس، با پيروزی دو بر صفر بر تيم رده پايين مقاومت بسيج شيراز در جام حذفی فوتبال ايران، به يک قدمی سپاهان رسيد .


در اين مسابقه عليرضا واحدی نيکبخت در دقيقه ۱۷ گل نخست را زد و گل دوم را احسان خرسندی در وقت تلف شده بازی به ثمر رساند .


دو تيم پرسپوليس و سپاهان در فصل پيش برگزار کننده مسابقه پايانی جام حذفی بودند، که پس از مسابقه های رفت و برگشت، سپاهان قهرمان شد.


اين بار سپاهان با پيروزی سه بر دو بر تيم تربيت يزد، برای ملاقاتی ديگر با پرسپوليس در جام حذفی، بايد در انتظار نتيجه مسابقه رقيب تهرانی با برق تهران باشد .


دنيزلی، سرمربی تيم پرسپوليس با اين گفته که در مسابقه نيمه نهايی از سد سپاهان می گذريم، به طور ضمنی مسابقه با برق تهران را به حساب يک پيروز حتمی گذاشته است.


در روز جمعه پيش، پرسپوليس دو بر يک سپاهان را شکست داد.


تيم های بسيج شيراز و تربيت يزد از تيم های شگفتی آفرين اين دوره از رقابت های جام حذفی بودند.


شکست سنگين پاس


در مهم ترين برخورد اين روز بين دو تيم صاحب نام فوتبال دسته برتر ايران، تيم استقلال اهواز چهار بر يک تيم پاس را در تهران خرد کرد و به مرحله يک چهارم نهايی جام حذفی ايران راه يافت.



در حالی که تيم استقلال تهران به طور شگفت انگيزی از اين جام حذف شده بود، شاگردان فيروز کريمی در قالب استقلال اهواز به پيروزی دور از انتظاری دست يافتند و با زدن سه گل در عرض هشت دقيقه، ياران همايون شاهرخی را با شکستی سخت رو به رو ساختند.


تعداد کمی تماشاگر حاضر در ورزشگاه اختصاصی پاس، در پايان بازی خواهان برکناری همايون شاهرخی از مقام سرمربيگری تيم پاس بودند . او در جريان نيم فصل اول جايگزين مجيد جلالی شد .شاهرخی در جلسه مصاحبه پس از بازی با خبرنگاران نيز حضور نيافت.


تيم استقلال اهواز از دقيقه چهلم گلزنی را آغاز کرد . فريدون فضلی در دقيقه ۴۰، احمد آل نعمه در دقيقه ۴۷، بيژن کوشکی در دقيقه ۴۸، گل بازيکن تيم پاس به دروازه تيم خود، و سعيد رمضانی در دقيقه پنجم وقت تلف شده بازی، گلهای تيم استقلال اهواز را زدند و تک گل تيم پاس توسط امير خورج در دقيقه ۷۱ به ثمر رسيد.


XS
SM
MD
LG