لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۲۱

اطلاعیه فرزندان میرحسین موسوی در مورد درگذشت پدربزرگ‌شان


میرحسین موسوی در کنار پدرش
میرحسین موسوی در کنار پدرش
پدر میرحسین موسوی، روز چهارشنبه، در منزل خود در تهران و در حالی که بیش از ۴۵ روز از حصر و بازداشت خانگی آقای موسوی و زهرا رهنورد می‌گذرد، به دلیل کهولت سن از دنیا رفت.

به نوشته وب‌سایت کلمه، نزدیک به میرحسین موسوی، دختران میرحسین موسوی در اطلاعیه‌ای به مناسبت درگذشت پدربزرگ‌شان، میر اسماعیل موسوی، نوشته‌اند که میرحسین موسوی پیش از بازداشت «هر هفته» به دیدار پدر خود می‌رفت و «هر روز» تلفنی جویای احوال او بوده است.

به نوشته کلمه، به همین دلیل در یک ماه و نیم گذشته، پدر آقای موسوی مدام سراغ میرحسین موسوی را از همسر خود و دیگران می‌گرفته است.

میر حسین موسوی
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:39 0:00

کلمه می‌نویسد که در تمام مدت حصر آقای موسوی و خانم رهنورد، میرحسین موسوی تنها یک‌بار موفق شده است با حضور «انبوهی» از مأموران امنیتی در خانه میراسماعیل موسوی با پدر خود دیدار کند.

کلمه خاطرنشان می‌کند که میراسماعیل موسوی خامنه که متولد سال ۱۲۸۷ بود، پدر دو شهید بوده و نسبت دور خانوادگی با علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، داشته است.

این وب‌سایت می‌افزاید که به دلیل همین نسبت خانوادگی و همچنین «جایگاه خاص» میراسماعیل موسوی در خامنه، در دوران انقلاب، آقای خامنه‌ای مدتی در خانه او پناه گرفته است.
XS
SM
MD
LG