لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۲:۲۱

بازتاب موضع‌گیری‌های اخیر وزیر خارجه فرانسه درباره مناقشه هسته‌ای


لورن فابیوس، وزیر خارجه فرانسه.
لورن فابیوس، وزیر خارجه فرانسه.
پس از سه روز مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه پنج به علاوه یک بدون دست یافتن به توافق پایان یافت.

برای تحلیل آن چه در مذاکرات سه روز اخیر گذشت، رضا ولی‌زاده گفت‌وگویی انجام داده با رسول نفیسی، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه استرایرِ واشنگتن و از او پرسیده است که آیا این دور از مذاکرات برنده مشخصی داشت؟

please wait

No media source currently available

0:00 0:03:48 0:00
لینک مستقیم

کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، و نماینده گروه ۱+۵ در مذاکرات هسته‌ای با ایران بامداد یک‌شنبه به وقت محلی در ژنو در پایان مذاکرات در یک کنفرانس کوتاه خبری همراه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که دور جدید مذاکرات با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور، ۱۰ روز دیگر، ۲۹ آبان، برگزار خواهد شد.

کیان معنوی در گزارشی به آنچه در روز سوم مذاکرات گذشت پرداخته و در این گزارش دیدگاه آلن ایر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، نیز آورده شده است:

please wait

No media source currently available

0:00 0:04:50 0:00
لینک مستقیم

در مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵، رویکرد فرانسه با اتخاذ دیدگاهی سخت‌گیرانه علیه ایران به عنوان یکی از عوامل به نتیجه نرسیدن مذاکرات مطرح شد.

درباره سیاست تازه فرانسه در برابر ایران بابک غفوری آذر با ایرج ادیب‌زاده روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل فرانسه در پاریس گفت‌وگو کرده و از او درباره بازتاب موضع‌گیری‌های اخیر لوران فابیوس وزیر امورخارجه فرانسه پرسیده است:

please wait

No media source currently available

0:00 0:04:20 0:00
لینک مستقیم
XS
SM
MD
LG