لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۳۸

در ادامه حادثه کارواش، شهردار منطقه دو تهران استعفا کرد


کارواش مسجد قدس تهران پس از حمله ماموران شهرداری
کارواش مسجد قدس تهران پس از حمله ماموران شهرداری

در ادامه ماجرای درگیری در کارواش، شهردار منطقه دو تهران در عین تاکید بر «غیرقانونی بودن اقدامات متصدیان کارواش و هیئت امنای مسجد قدس»، مسئولیت حادثه را بر عهده گرفته و از سمت خود استعفا کرد.

وب‌سایت شهرنوشت، نزدیک به شهرداری تهران، روز شنبه، ۲۴ بهمن، گزارش داد که عزیزالله نظری، شهردار منطقه دو تهران، در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف با «پذیرش قصور» خود در «مدیریت صحنه عملیات» از این که حادثه کارواش شهرک غرب «موجب شکل‌گیری موجی از تخریب {علیه} شهرداری تهران» شده، ابراز تاسف کرده است.

در هفته‌های اخیر فیلم و گزارش‌هایی از حمله ماموران نیروی انتظامی و به‌خصوص ماموران لباس‌شخصی شهرداری تهران با چماق، میله و قمه به کارواش مسجد قدس واقع در شهرک غرب تهران منتشر شد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.

شهرداری تهران و مسجد قدس بر سر زمین این کارواش با هم اختلاف دارند.

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، پیش از این گفته بود که تنها «بخشی» از فیلم حادثه در رسانه‌ها منتشر شده و ماموران شهرداری نیز توسط پرسنل کارواش مضروب شده‌اند.

اکنون نیز شهردار منطقه دو تهران در استعفانامه خود می‌گوید که ماموران نیروی انتظامی و شهرداری تاکنون چند بار با حکم قضایی برای بستن کارواش مراجعه کرده بودند، اما هر بار با حمله کارگران کارواش با «چماق و سنگ» مواجه شدند.

XS
SM
MD
LG