لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۴۷

رضایت ایرانیان از بازی تیم ملی فوتبال و بازتاب آن در رسانه‌ها


یک هوادار تیم ملی فوتبال ایران
یک هوادار تیم ملی فوتبال ایران
به دنبال بازی قابل قبول و جذاب تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی فوتبال آرژانتین، بسیاری از هواداران تیم ملی فوتبال در نقاط مختلف ایران به خیابان‌ها آمدند و شادی کردند.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدارش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نمایش درخشانی برابر آرژانتین داشت. این نمایش، به رغم اینکه تیم ملی برابر آرژانتین شکست خورد، شادی ایرانیان را به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری های داخلی، روز شنبه یکم تیرماه پس از آنکه تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تماشایی، در نهایت با گل دقیقه ۹۰ لیونل مسی ستاره فوتبال جهان یک بر صفر بازنده شد، ایرانیان در نقط مختلف ایران و جهان به ستایش عملکرد ملی پوشان خود پرداختند.

به طوریکه شنبه شب بسیاری از جوانان و نوجوانان در خیابان‌های تهران و چند شهر دیگر ایران با فریاد «بچه‌ها متشکریم» از بازی خوب فوتبالیست‌های ایرانی ابراز خوشحالی کردند.

رانندگان خودروهای عبوری نیز با بوق زدن‌های ممتد، شادی خود را از بازی با درایت تیم ملی ایران ابراز کردند.

شادی مردم ایران پس از بازی تیم ملی فوتبال برابر آرژانتین و آمدن آنها به خیابان در تهران، در خبرگزاری‌های خارجی بازتاب داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری اسپانیای (EFE )، در گزارشی اعلام کرد که هواداران فوتبال ایران از بازی تیم ملی کشورشان برابر آرژانتین به قدری خوشحال بودند که در تهران به خیابان‌ها ریختند و با سردادن شعارهایی به حمایت از تیم ملی‌شان پرداختند و از عملکرد این تیم برابر آرژانتین ابراز رضایت کردند.

مردم با در دست داشتن پرچم‌ سه رنگ ایران و صورت‌های رنگ شده در خیابان‌های تهران به شادی پرداختند.

این دیدار از گروه ششم مرحله گروهی جام جهانی برزیل و در ورزشگاه مینیرو شهر بلوهوریزونته برگزار شد.

لیونل مسی آخرین دقیقه روی یک شوت از پشت محوطه جریمه، تنها گل این دیدار را به ثمر رساند تا آرژانتین را در این بازی سخت نجات دهد.

ایران روز چهارشنبه این هفته در یک بازی بسیار حساس به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگوین می‌رود و چنانچه این تیم را با اختلاف دو گل شکست دهد و در دیگر دیدار گروه (F) آرژانتین نیز نیجریه را با هر نتیجه‌ای مغلوب کند، به دور بعدی خواهد رفت. رویدادی که در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه است.
XS
SM
MD
LG