لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۶:۴۸

ويتنی هیوستن لباس هايش را به حراج گذاشت


خانم هوستون پس از انتشار آلبوم عشق من، عشق توست در سال ۱۹۹۹ ميلادی از فعاليت های هنری کناره گرفت و تقريبا هشت سال است که ترانه تازه ای از او منتشر نشده است.
خانم هوستون پس از انتشار آلبوم عشق من، عشق توست در سال ۱۹۹۹ ميلادی از فعاليت های هنری کناره گرفت و تقريبا هشت سال است که ترانه تازه ای از او منتشر نشده است.

ويتنی هیوستن، خواننده معروف و مخملين صدای آمريکايی روز سه شنبه، ۲۰ دی ماه، بسياری از لباس ها و ابزار شخصی خود را در يک حراج به فروش گذاشت تا بدهی های خود را بپردازد.


در ميان وسايل حراج شده چند جايزه متعلق به همسر خواننده اش، بابی براون، نيز وجود داشت.


خانم هیوستن پنج ماه پيش از همسرش جدا شد و در آينده ای نزديک، پس از چهارده سال زندگی مشترک به طور رسمی از او طلاق خواهد گرفت.


ويتنی هیوستن يکی از خوانندگان سرشناس آمريکا در دو دهه پيش بود که بارها ترانه ها و آلبوم هايش در فهرست پر فروش ترين ها قرار گرفته است.


بيش از ۴۰۰ قطعه لباس و ابزار گوناگون در حراج روز سه شنبه در نيويورک به فروش رسيد تا از درآمد آن بدهی های خانم هیوستن پرداخت شود.


بسياری از لباس ها از طراحان معروف اروپايی و آمريکايی است و يک دادگاه عالی نيوجرسی با صدور حکمی از ويتنی هیوستن خواسته بود تا آنها را به حراج بگذارد.


يکی از طلبکاران شرکتی است که لباس ها در انبار آن به امانت گذاشته شده بود.


ميزان درآمد حاصل از حراج روز سه شنبه، به دليل آنچه مسايل حقوقی خوانده شده، اعلام نشده است. برخی از لباس های زير خانم هیوستن نيز در اين حراج به فروش رسيد.


خانم هیوستن پس از انتشار آلبوم عشق من، عشق توست در سال ۱۹۹۹ ميلادی از فعاليت های هنری کناره گرفت و تقريبا هشت سال است که ترانه تازه ای از او منتشر نشده است.


وی در سال ۲۰۰۰ به اتهام همراه داشتن ماری جوانا در جزيره هاوايی مورد بازجويی قرار گرفت.


ويتنی هیوستن چندی بعد در يک مصاحبه تلويزيونی اعتراف کرد که به مواد مخدر معتاد است و برای ترک آن به يک کلنيک ترک اعتياد مراجعه کرد.


گفته می شود ويتنی هیوستن با حراج لباس های قديمی و گرانبهای خود، قصد دارد بار ديگر با انتشار آلبومی تازه به صحنه هنر بازگردد.


XS
SM
MD
LG