لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۰۰

درگیری دوباره سارقان مسلح با پلیس، این بار در مشهد


عکس تزئینی است
عکس تزئینی است

بهمن امیری مقدم، فرمانده انتظامی خراسان رضوی، از درگیری دو سارق مسلح با ماموران نیروی انتظامی در شهر مشهد در روز چهارشنبه و زخمی شدن یکی از سارقان خبر داد.

در یک هفته گذشته این سومین گزارشی است که از درگیری سارقان مسلح با ماموران پلیس در ایران منتشر می‌شود.

به گفته آقای امیری مقدم، این درگیری پس ازآن آغاز شده که ماموران یک گشت کلانتری در شهر مشهد بامداد روز چهارشنبه، دهم دی‌ماه، به سرنشینان یک خودروی پراید مشکوک شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا به نقل از فرمانده پلیس خراسان رضوی، راننده این خودرو بدون توجه به دستور پلیس با سرعت از محل متواری شده و دو سرنشین خودرو نیز در حین فرار به سوی ماموران پلیس تیراندازی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: «ماموران... به سمت آنان تیراندازی کردند، لذا آنها پس از طی مسافتی خودرو را رها کرده و پای پیاده متواری شدند.»

به گفته آقای امیری مقدم، در این درگیری یکی از دو سارق مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده، اما متهم دیگر گریخته است.

این سومین گزارش منتشر شده درباره درگیری سارقان مسلح با مامورین انتظامی ظرفکمتر از یک هفته است.

بر اساس گزارش‌ها، در درگيری سارقان مسلح با ماموران نيروی انتظامی در شهرهای خمين و گلپايگان در روز شنبه، ششم دی، شش نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند.

به گفته مقامات نیروی انتظامی، این سارقان پس از فرار از شهرستان الیگودرز در استان لرستان و همچنین درگیری با نیروهای ایست بازرسی نیروی انتظامی در شهرستان خمین به سمت گلپايگان متواری شده و در این شهر با ماموران نیروی انتظامی درگیر شدند.

در این درگیری‌ها، سه نفر از ماموران نیروی انتظامی گلپایگان، دو شهروند عادی و یک نفر از سارقان کشته شدند.

عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان، روز هفتم دی، تعداد سارقان را سه نفر ذکر کرده بود.

در همین زمینه عزیز‌الله ملکی، فرمانده انتظامی استان مرکزی، روز پنج‌شنبه با اشاره به دستگیری یکی از عاملان این حادثه گفته است که طی چند روز آینده «خبرهای خوشی» در این باره منتشر خواهد شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، همچنین شامگاه سه‌شنبه دو سارق «مسلح» پس از سرقت یک خودروی سواری پیکان در شهر گلپایگان با ماموران نیروی انتظامی درگیر و درنهایت متواری شده‌اند.

XS
SM
MD
LG