لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۱۸

توبه «دزد موبايل» بعد از دريافت پیام کوتاه


خانم پن مانند هر مالباخته ديگر نخست تصميم گرفت که به پليس ماجرای دزدی را اطلاع دهد، اما خيلی سريع قيد اين کار را زد و در عوض برای آقای دزد يک SMS فرستاد.
خانم پن مانند هر مالباخته ديگر نخست تصميم گرفت که به پليس ماجرای دزدی را اطلاع دهد، اما خيلی سريع قيد اين کار را زد و در عوض برای آقای دزد يک SMS فرستاد.

يک زن چينی بعد از اينکه کيف و موبايلش توسط يک دزد ربوده شد، توانست با فرستادن ۲۱ پيغام کوتاه يا همان SMS، آقای دزد را قانع کند که پول و موبايلش را برگرداند.


به نوشته خبرگزاری چينی شین هوا، پن آئينگ، معلمی در استان شاندونگ، کيفش را که در آن چهار هزار و ۹۰۰ يوآن (معادل ۶۳۰ دلار) قرار داشت، به همراه موبايلش از دست داده بود. يک دزد موتورسوار کيف و موبايل اين خانم معلم را از دستش ربوده بود.


خانم پن مانند هر مالباخته ديگر نخست تصميم گرفت که به پليس ماجرای دزدی را اطلاع دهد، اما خيلی سريع قيد اين کار را زد و در عوض برای آقای دزد يک SMS فرستاد. خانم معلم در نخستين SMS چنين نوشت: «من پن آئينگ، از معلمين مدرسه راهنمايی واتوو هستم. تو بايد لحظات سختی داشته باشی. من تو را سرزنش نمی کنم.»


او برای نخستين پيامی که فرستاد هيچ جوابی دريافت نکرد، اما نااميد هم نشد.


خانم پن در پيغام بعدی نوشت: «اگر واقعا به پول نياز داری، چهار هزار و ۹۰۰ يوآن را برای خودت نگاه دار، اما لطفا باقی چيزها را به من برگردان. تو هنوز جوانی. جبران هر اشتباه از هر چيزی در دنيا مهمتر است.»


پيام هايی مشابه با اين متن، ۲۱ بار برای دزد فرستاده شد، اما خانم پن هيچ گاه جوابی دريافت نکرد.
تا اينکه صبح روز يکشنبه، او رو به روی حياط خانه اش به بسته ای برخورد که خيلی زود فهميد، موبايلش، کيفش و همه محتويات آن همراه با يک نامه در آن بسته قرار دارد.


در نامه نوشته شده بود: «پن عزيز! من معذرت می خواهم. من اشتباه کردم. لطفا مرا ببخش. تو آزاده تر از آن هستی که من از تو چيزی بدزدم. من خودم را اصلاح خواهم کرد و به فردی درستکار بدل خواهم شد.»


XS
SM
MD
LG