لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۲۱

رویدادهای مرتبط با انتخابات ایران تا روز رای‌گیری

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت، همزمان با انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار می‌شود. پوشش لحظه به لحظه خبرهای مرتبط با این رویداد را با رادیو فردا دنبال کنید.

۲۱:۱۵ ۲۰.۲.۱۳۹۶

«شعارهای رفع حصر و ممنوع‌التصویری در ورزشگاه شیرودی»

«پیام ما روشنه، حصر باید بشکنه»
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:05 0:00

۲۱:۲۴ ۲۰.۲.۱۳۹۶

جبهه ملی ایران روز چهارشنبه اعلام کرد که وزارت اطلاعات یک بار دیگر مانع تشکیل جلسه شورای مرکزی این تشکل سیاسی منتقد جمهوری اسلامی شده است.

please wait

No media source currently available

0:00 0:03:30 0:00
لینک مستقیم

۲۱:۳۳ ۲۰.۲.۱۳۹۶

تقی رحمانی،تحلیگر سیاسی و فعال سیاسی در مورد سخنان اخیر علی خامنه ای،رهبر جمهوری اسلامی،با رادیو فردا به گفتگو نشسته است. وی می گوید آقای خامنه ای در سخنان خود تقریبا کاندیدای مورد نظر خود را توصیه کرده است.

رحمانی: خامنه ای تقریبا کاندیدای مورد نظر خود را توصیه کرده است
please wait

No media source currently available

0:00 0:04:35 0:00
لینک مستقیم

۱۰:۱۲ ۲۱.۲.۱۳۹۶

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت در تحلیلی می‌گوید از سرپیچی یک رییس‌جمهوری سابق از نظر رهبری نظام گرفته تا بحث در مورد اعدام‌های گسترده دهه ۶۰ خورشیدی، انتخابات ریاست‌جمهوری ایران مرزهای آنچه را که می‌توان در مجامع علنی و یا در شبکه‌های اجتماعی و آنلاین گفت، شکسته است و این در نظامی که همه جزییات مربوط به انتخابات را کنترل می‌کند تغییر کوچک ولی محسوسی است.

۱۰:۱۳ ۲۱.۲.۱۳۹۶

به گزارش رویترز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ نقش امنیتی غالب و منافع اقتصادی گسترده‌اش بی‌سرو صدا از یک نامزد تندرو در انتخابات ریاست‌جمهوری امسال حمایت می‌کند چون به یک هدف بزرگتر چشم دوخته که جانشینی رهبر فعلی نظام جمهوری اسلامی است.

۱۰:۱۵ ۲۱.۲.۱۳۹۶

پنجاه اقتصاد دان ایران،با انتشار بیانیه‌ای ، پیروزی رقبای حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را باعث تشدید معضلات اقتصاد کنونی کشور و افزایش نابرابری میان فقرا و اغنیا خواندند.

این پنجاه تن که در میانشان اساتید منتقد دولت یازدهم نیز به چشم می خورد، یکدست شدن فضای سیاسی کشور را باعث ازمیان رفتن منتقدین، فساد اقتصادی ،رشد تورم، رکود گسترده و نابرابری اجتماعی دانسته اند.

از نظر این اقتصاددانان، با توجه به شباهت برنامه‌های اقتصادی رقبای آقای روحانی به دولت محمود احمدی نژاد، پیامد به قدرت رسیدن احتمالی آنان، رشد آسیبهای اجتماعی و افزایش اشکال مختلف ناامنی است.

اقتصاددانان سرشناسی چون محسن رنانی، حسین راغفر، فرشاد مومنی و محمد حسین شریف زادگان در میان امضا کنندگان به چشم می خورد.

۱۰:۱۶ ۲۱.۲.۱۳۹۶

رضا پهلوی، فرزند آخرین شاه ایران، در بیانیه تازه‌ای به مناسبت انتخابات سال ۱۳۹۶، حکومت جمهوری اسلامی را متهم کرد که برای «بقای استبداد» در ایران «دوری تازه از کلاه‌برداری انتخاباتی سابقه‌دار خود» را برگزار می‌کند و از مردم ایران خواست تا در این ارتباط «دست رد به سینه» جمهوری اسلامی بزنند.

۱۰:۱۷ ۲۱.۲.۱۳۹۶

ابراهیم رئیسی نامزد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ایران بر ضرورت اسلامی شدن دانشگاهها تاکید کرد.

آقای رئیسی که در برنامه رادیو معارف حاضر شده بود،اسلامی شدن دانشگاهها را دغدغه اصلی آیت الله خمینی خواند و گفت که سندی هم به همین منظور تهیه شده است.

این کاندیدای جریان اصولگرا،با بیان اینکه "دانشگاه‌ها، انگیزه بسیاری برای اسلامی شدن دارند"، تشکل‌های دانشجویی و اساتید را برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها فراخواند.

۱۰:۲۸ ۲۱.۲.۱۳۹۶
لینک مستقیم

۱۴:۵۰ ۲۱.۲.۱۳۹۶

همزمان با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر «اعمال نظر» نهادهای امنیتی و دادگستری با هدف رد صلاحیت زندانیان سیاسی سابق، سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها خبر داد که ۳۰ نامزد انتخابات پس از ارائه فهرستی از سوی دادستانی رد صلاحیت شده‌اند.

بیشتر

XS
SM
MD
LG