لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۱۲

واردات در دولت احمدی‌نژاد: ۲۰۲ تُن جوراب ساپورت، ۶ تُن الاغ


اعداد و ارقام بعضی وقت‌ها، حامل واقعیت‌هایی شگفتی‌آفرین هستند. رادیوفردا نگاهی دارد به آمار و ارقامی که به تازگی در ایران بر سر زبان‌ها بوده‌اند:

کلاه گیس: ۹۶ تن، ساپورت: ۲۰۲ تن

ایلنا تاکنون در ده بخش آمار و ارقامی را از واردات دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد منتشر کرده است. برخی از این اقلام وارداتی از قرار زیر است:

کلاه گیس: ۹۶ تن

ریش، ابرو و مژه مصنوعی: ۷۱ تن

جوراب زنانه / ساپورت: ۲۰۲ تن

الاغ: ۶ تن

سگ‌پا: ۱۴ تن

شلاق و عصا: ۷۴ تن

بیل و بیلچه ۲۲۸۱

​مدادتراش: ۱۷۶۵

زیان یک میلیون تومانی هر ایرانی

روزنامه همشهری از «زیان یک میلیون تومانی هر ایرانی از قاچاق کالا» گزارش داده و نوشته است: «سالیانه ۲۵ میلیارد دلار کالا به ایران قاچاق می‌شود که اگر هر دلار را سه هزارتومان حساب کنیم حدود ۷۵ هزار میلیارد تومان می‌شود.»

ابربیلبورد ۴۰۰ متر مربعی

به گزارش مهر، حسین صلح جو منفرد، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین اعلام کرده است: «در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری قزوین ابربیلبورد کشور با ۴۰۰ مترمربع در قزوین نصب و راه اندازی می‌شود.»

پرداخت وام ارزی به ۱۸ شرکت‌ جعلی در دولت سابق

روزنامه آرمان از قول محمدرضا خباز، معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهوری، از «پرداخت وام ارزی به ۱۸ شرکت جعلی» در دوره دولت محمود احمدی نژاد خبر داده است.

توقیف ۱۰۸۷ خودروی لوکس
روزنامه شهروند خبر داده است که از ابتدای سال‌جاری تاکنون «پلیس راهنمایی و رانندگی یک‌هزار و ۸۷ خودروی لوکس و ویژه را به دلیل دور دور کردن، توقیف و روانه پارکینگ کرده است.»
۷ هزار پایگاه برای جشن عاطفه‌ها

مصطفی خاکسار قهرودی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی، از فعالیت ۷ هزار پایگاه در جشن عاطفه‌های امسال خبر داده است. به گفته او در مرحله روز نخست این طرح که ۲۶ شهریور برگزار می‌شود، ۵ هزار پایگاه فعال خواهد بود و در روز دوم نیز دو هزار پایگاه دیگر برای جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران به دانش آموزان نیازمند فعال خواهد شد.

XS
SM
MD
LG