لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ تهران ۰۵:۴۶

«بهتر است خامنه‌ای به‌جای حرف، برنامه‌ای برای نجات اقتصاد ارایه دهد»


 خامنه‌ای می گوید با توجه به نامه هایی که از جوانان دریافت می کند به آینده امیدوار است.
خامنه‌ای می گوید با توجه به نامه هایی که از جوانان دریافت می کند به آینده امیدوار است.

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، روز سه‌شنبه، ۳۰ شهریورماه، درسخنرانی عید غدیر با تاکید بر این که «اسراف باعث نابودی اقتصاد می شود»،به دولت و دیگر بخش‌های حکومت گوشزد کرد که هدف «دشمن» جمهوری اسلامی «بد کردن شرایط اقتصادی مردم» است.

آقای خامنه‌ای روز سه شنبه در مراسم عید غدیر از مخاطبین خود خواست تا از اسراف و چشم هم چشمی بپرهیزند چون به گفته ایشان این اسراف ها نهایتا باعث نابودی اقتصاد می شود.

آقای خامنه‌ای بار دیگر با سکوت در برابر وضعیت اسفبار اقتصاد ایران گفت که دشمن اقتصاد ایران و اسلام را هدف گرفته است.

گزارش جواد کوروشی از سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در عید غدیر
please wait

No media source currently available

0:00 0:05:15 0:00
لینک مستقیم

هوشنگ امیر احمدی استاد دانشگاه در نیوجرسی به رادیو فردا می گوید اولا اسراف کنندگان افراد حکومتی هستند و بهتر است که آقای خامنه‌ای و دیگر مسئولان حکومت به جای حرف و نقد، برنامه ای برای نجات اقتصاد ایران ارایه دهند.

آقای خامنه‌ای در سخنرانی خود مانند دیگر سخنرانی هایش «دشمن» را معرفی نکرد بلکه روی این نکته تاکید داشت که هرچه خودش می گوید درست است.

اولا اسراف کنندگان افراد حکومتی هستند و بهتر است که آقای خامنه‌ای و دیگر مسئولان حکومت به جای حرف و نقد، برنامه ای برای نجات اقتصاد ایران ارایه دهند. هوشنگ امیر احمدی استاد دانشگاه در نیوجرسی

علی خامنه‌ای امروز نیز به مانند سخنرانی دو روز پیش خود گفت با توجه به نامه هایی که از جوانان دریافت می کند به آینده امیدوار است.

علی اصغر رمضان پور تحلیلگر سیاسی در لندن در باره پیش کشیدن پای دشمن به عنوان عامل ناهنجاری های اقتصادی و امیدواری رهبر جمهوری اسلامی به آینده به رادیو فردا می گوید تاکید آقای خامنه‌ای برروی دشمن و ابراز امیدواری به آینده از یک طرف گریز از مسئولیت پذیری و از طرف دیگر این ابراز امیدواری به آینده هم نوعی تلاش برای پوشاندن نگرانی های موجود است.

رهبر جمهوری اسلامی روز سه شنبه در سخنرانی خود همچنین تاکید کرد که «در چنین شرایطی، وظیفه دولت، مجلس و مسئولان بخش‌های مختلف و همچنین آحاد مردم، برنامه‌ریزی و اقدام در نقطه‌ مقابل هدف ‌گیری دشمن است.»

XS
SM
MD
LG