لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۳۸

پرسپولیس حریف الاهلی عربستان شد


بازی رفت، سه‌شنبه ۳۱ مرداد به میزبانی پرسپولیس و دیدار برگشت هم بیست و یکم شهریور به میزبانی الاهلی برگزار خواهد شد.
بازی رفت، سه‌شنبه ۳۱ مرداد به میزبانی پرسپولیس و دیدار برگشت هم بیست و یکم شهریور به میزبانی الاهلی برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مالزی برگزار شد و پرسپولیس ایران باید مقابل الاهلی عربستان به میدان برود.

بازی رفت، سه‌شنبه ۳۱ مرداد به میزبانی پرسپولیس و دیدار برگشت هم بیست و یکم شهریور به میزبانی الاهلی برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه رفت و آمدی بین تیم‌های ورزشی ایران و عربستان وجود ندارد، هنوز میزبان قطعی دو بازی رفت و برگشت مشخص نشده است.

العین امارات و الهلال عربستان، دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی را برگزار می‌کنند. العین در مرحله گروهی باعث حذف ذوب آهن اصفهان شد و در یک هشتم نهایی نیز استقلال را حذف کرد.

در شرق آسیا دو تیم چینی شانگهای و گوانگجو به مصاف هم می‌روند تا برنده‌شان در برابر برنده دیدار دو تیم ژاپنی کاوازاکی و اوراوا بایستد.

قهرمان غرب آسیا و قهرمان شرق آسیا در قالب دو بازی رفت و برگشت، فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد.

تاکنون بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان به میزبانی عمان برگزار می‌شد اما این مسئله نارضایتی باشگاه‌ها و هواداران را در پی داشت.

گرمای شدید، سختی مسافرت برای هواداران ایران و برتری عددی هواداران عربستانی از جمله دلایلی بود که ایرانی‌ها خواستار پایان میزبانی عمان شوند.

در جلسه بین مهدی تاج رییس فدراسیون و طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس مقرر شد سرخپوشان در تاجیکستان و یا ترکمنستان میزبانی از الاهلی را به عهده بگیرند.

علی‌اکبر طاهری برای بررسی شرایط میزبانی تاجیکستان یا ترکمنستان راهی این دو کشور خواهد شد. موضوعی که با استقبال هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

بنا بر اعلام خبرگزاری فارس، ازبکستان پیش از این اعلام کرده بود شرایط میزبانی از تیم‌های ایرانی را ندارد.

وضعیت زمین، امکانات میزبانی و اسکان مشخص خواهد کرد که آیا تاجیکستان به عنوان زمین ایران در برابر الاهلی عربستان معرفی خواهد شد یا این بازی در ترکمنستان به انجام خواهد رسید.

برانکو ایوانکوویچ پس از مراسم قرعه‌کشی گفت: تقریباً همه تیم‌ها یکسان هستند و همگی عملکرد خیلی خوبی از خودشان نشان دادند؛ هیچ تفاوتی بین رقبای ما نخواهد بود و بازی سختی در انتظارمان است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه به خبرنگاران گفت: الاهلی هم مثل الهلال تیم بسیار خوبی است. مهم‌ترین مسئله این است که خودمان را به خوبی آماده کنیم، چون در فصل جدید، الاهلی تغییراتی خواهد داشت.

برانکو تاکید کرد: کاملاً به هدف‌مان که صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و فشارهایی که وجود خواهد داشت، واقفیم.

XS
SM
MD
LG