لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۵۸

«اداره کشور با نفت ۵ دلاری» در «صدای شما»


سقوط بهای نفت خام در بازارهای جهانی همچنان ادامه دارد. در واکنش به روند نزولی بهای نفت، آقای محمود احمدی نژاد چندی پیش اعلام کرد که دولت نهم قادر است ایران را با نفت بشکه ای ۵ تا ۸ دلار هم اداره کند.


واکنش شنوندگان رادیو فردا ، به سخنان محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران ، مبنی بر اداره کشور با نفت بشکه ای ۵ دلار موضوع بحث آزاد تازه‌ترین برنامه «صدای شما، صدای فردا» بود.


در بحث آزاد برنامه این هفته دو شنونده رادیو فردا شرکت کردند.


کامبیز، شنونده رادیو فردا در ایران، می‌گوید: « آقای احمدی نژاد می تواند با افزایش صادرات نفت، کاهش بها را تا حدی جبران کند.»


ولی نادر، شنونده رادیو فردا در بریتانیا، یادآوری می کند :«ایران عضو سازمان اپک است و اجازه ندارد بیش از سقف تولیدی که سازمان اپک تعیین کرده است، نفت صادر کند.»


کامبیز می گوید: «دولت قادر است با اوراق قرضه و استفاده از ذخایر ارزی تا حدی جلوی بحران را بگیرد.»


اما نادر، در بریتانیا پاسخ می دهد: «بحران مالی و بحران اقتصادی در جهان، طبیعتا بر اقتصاد ایران تاثیر گذاشته است و تاثیر آن روز به روز آشکارتر می شود. اما در ایران حکومت در دست کسانی است که اعتقاد دارند حکومت آنها الهی است، امام زمان است که کشور را اداره می کند و نیازی به کارشناسان اقتصادی نیست.»


به گفته این شنونده: «ایران روزها سختی را در پیش دارد ودر ۶ ماه آینده مشخص خواهد شد بحران اقتصادی تا چه حد بر زندگی شهروندان ایران تاثیر گذار خواهد بود.»


در تازه ترین برنامه «صدای شما صدای فردا» مثل همیشه به برخی ای میل ها و پیام های خوانندگان پاسخ می دهیم.


پیام، مسئول پخش موسیقی در رادیو فردا، هم در برنامه «صدای شما صدای فردا» شرکت کرده است و به پیشنهادها و انتقادهای شما شنوندگان رادیو فردا پاسخ می دهد. از او در مورد برنامه تازه ای می شنوید، که به زودی به صورت زنده از رادیو فردا پخش خواهد شد.


سئوال تازه برنامه شما چه فکر می کنید:



وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران هشدار داد : « پس از واردات خون آلوده به ویروسHIV و گسترش بیماری ایدز از راه تزریق مواد مخدر ، امروز روابط جنسی پر خطر جوانان را تهدید می کند.»


نظر شما چیست؟


برای شرکت در بحث آزاد برنامه صدای شما ، صدای فردا ، از طریق پیامک ، ایمیل یا پیام تلفنی با ما تماس بگیرید.


با شماره تلفن : ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۲۱۱۲ تماس بگيريد.
شماره تلفن پيامگير راديو فردا : ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۴۱۱۳
شماره تلفن پيامك گير راديو فردا : ۰۰۴۲۰۶۰۳۸۷۴۱۵۰


XS
SM
MD
LG