لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۰۸:۲۵

رئیس ‌پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر کشته شد


بخشی از یافته‌های پلیس ایران پس از درگیری در خرامه استان فارس
بخشی از یافته‌های پلیس ایران پس از درگیری در خرامه استان فارس
به گزارش خبرگزاری‌ها در ایران سرهنگ نوربخش دهقان، «رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر» در استان سیستان و بلوچستان، «در جریان درگیری با قاچاقچیان» کشته شده است.

خبرگزاری‌های ایران هفتم اسفند ماه این خبر را منتشر کردند.

خبرگزاری مهر می‌گوید این درگیری صبح چهارشنبه میان ماموران انتظامی و «اشرار مسلح» در منطقه بیابانی خراب از توابع ایرانشهر رخ داده و در جریان آن دو نفر از «اشرار» نیز کشته شده‌اند.

به گزارش همین خبرگزاری درگیری چندین ساعت طول کشیده است. یک منبع آگاه به این خبرگزاری گفته است که در میان کشته‌شدگان یک زن نیز حضور دارد.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، ضمن اعلام این خبر می‌گوید دو نفر از «اشرار» کشته شده، پیشتر دست به آدم‌ربایی و کشتن افراد نیروی انتظامی زده بودند.

همزمان خبرگزاری‌ها از کشته شدن «دو نفر» از ماموران نیروی انتظامی و «سه نفر از اشرار مسلح» در خرامه استان فارس خبر داده‌اند.

یک نشریه محلی از قول سیروس سجادیان، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس، آورده است که پلیس باخبر شده است «تعدادی از قاچاقچیان مسلح استان سیستان و بلوچستان قصد دارند محموله مواد مخدری را در استان فارس توزیع کنند».

او افزوده است «محل آنها در شهرستان خرامه شناسایی شد و ماموران نیروی انتظامی ضمن درگیری بااین افراد مقداری مواد مخدر را کشف کردند».

خبرگزاری مهر نیز از قول این مقام پلیس ایران گفته است «از اعضای این باند ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است».

آقای سجادیان گفته است «محموله دیگری» نیز که حامل «سه تن و ۲۰۰ کیلوگرم» مواد مخدر بوده کشف شده است.

او گفته پلیس در حال تحقیق در مورد ارتباط این محموله‌ها و این «دو باند» است.
XS
SM
MD
LG