لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۲۳

یک فوتبالیست دیگر به دادسرای فرهنگ و رسانه «احضار شد»


خبرگزاری «میزان» وابسته به قوه قضائیه ایران، از احضار «یک فوتبالیست» دیگر به شعبه ویژه جرائم ورزشی دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد.

این خبرگزاری روز پنجشنبه ۱۷ دی‌ماه گزارش کرده که این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای توضیحات احضار شده است.

این بازیکن فوتبال که هویت وی اعلام نشده باید روز شنبه (۱۹ دی) در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر و توضیحات لازم را ارئه کند.

خبرگزاری «میزان» توضیح نداده که احضار فوتبالیست مذکور ارتباطی با پرونده سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم پرسپولیس دارد یا نه.

سوشا مکانی در هفته جاری در پی انتشار تصاویری از او با چند دختر در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام از سوی قوه قضائیه احضار و پس از بازداشت به زندان اوین منتقل شده است.

خبرگزاری قوه قضائیه نوشته «قرار بازداشت موقت سوشا مکانی به علت داشتن شاکی خصوصی صادر شده» است.

این در حالی است که سوشا مکانی گفته پس از سرقت تلفن همراهش، تعدادی از عکس‌های «خصوصی» او در فضای مجازی منتشر شده است.

روز ۱۶ دی ماه نیز عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در ارتباط با پرونده این فوتبالیست در مورد انتشار آنچه تصاویر «نامناسب» و «خلاف شئون اسلامی» در فضای مجازی خوانده، به ورزشکاران و هنرمندان هشدار داد.

سایت «نامه نیوز» هم روز جمعه (۱۸ دی‌ماه) گزارش کرده «نهادهای ذیربط قصد دارند به طور جدی‌تر با انتشار مطالب و عکس چهره‌های مطرح ورزش و سینما در شبکه‌های اجتماعی برخورد کنند.»

این سایت به «سوپراستار‌ها» هشدار داده «از این پیش بیشتر مراقب عکس‌ها و مطالب منتشره خود باشند.»

در روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها از احضار پنج بازیکن تیم پرسپولیس از سوی قوه قضائیه خبر داده‌اند که خبرگزاری «میزان» این گزارش‌ها را رد کرده است.

XS
SM
MD
LG