لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۲:۲۳

نخستین مواجهه روحانی با مجلس؛ میلی‌منفرد، نجفی و سلطانی‌فر رای اعتماد نگرفتند

مجلس که اصولگرایان در آن اکثریت را در دست دارند، به وزیران پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش رای اعتماد نداد.

۰۸:۵۵ ۲۴.۵.۱۳۹۲
محمدرضا نعمت‌زاده می‌گوید برنامه‌ای که به نمایندگان داده است تنها فشرده شده برنامه اصلی‌ست و همه رئوس را در بر نمی‌گیرد.
۰۸:۵۹ ۲۴.۵.۱۳۹۲
نعمت‌زاده می‌گوید قبل از هر چیز باید چاره‌ای برای بازسازی سرمایه‌های موجود کرد و در این مورد چاره‌اندیشی (مالی، ارزی و مدیریتی) شده است. او می گوید تا آخر سال هیچ تغییری در قیمت محصولات داده نمی‌شود. توجه به معادن نکته دیگری است که وزیر پیشنهادی به آن اشاره می‌کند و می‌گوید و باید در اکتشاف و سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری در بخش معدن تلاش کرد. توجه به تحقیق، توسعه و فن‌آوری سرفصل دیگری‌ست که نعمت‌زاده از آن سخن می‌گوید.
۰۹:۰۰ ۲۴.۵.۱۳۹۲
نعمی‌زاده: باید به به صنایع دستی و به خصوص فرش دستباف توجه کرد چرا که فرش ایرانی فرهنگ ایران را به سراسر جهان می‌برد و کمک اقتصادی به خانواده‌های کم‌درآمد و روستایی ایران است.
۰۹:۰۱ ۲۴.۵.۱۳۹۲
وزیر پیشنهادی صنعت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، اشاعه اخلاق حرفه‌ای و پرهیز از اقداماتی که اعتماد مردم را سلب کند، دفاع می‌کند.
۰۹:۰۲ ۲۴.۵.۱۳۹۲
نعمت‌زاده می‌گوید تحریم در حال حاضر بزرگ‌ترین مانع برای بهبود شرایط ایران است و باید همه در این راستا تلاش کنند.
۰۹:۰۴ ۲۴.۵.۱۳۹۲
نعمت‌زاده می‌گوید صنایع بازیافت (مواد پلاستیکی) باید مورد حمایت قرار گیرند.
۰۹:۰۵ ۲۴.۵.۱۳۹۲
او از ساخت شهرک‌های صنعتی در شمال ایران دفاع می‌کند.
۰۹:۰۹ ۲۴.۵.۱۳۹۲
کار بررسی صلاحیت جعفر میلی منفرد برای وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری آغاز می‌شود.
۰۹:۱۴ ۲۴.۵.۱۳۹۲
ابراهیم کارخانه، نخستین نماینده مخالف، بخشی از سخنرانی خود را به موضوع «نقشه دشمن» و «استکبار جهانی» اختصاص می‌دهد و می‌گوید این وزارت‌خانه به همین دلیل بسیار مهم است. او از برنامه پیشنهادی جعفر میلی منفرد انتقاد می‌کند و می‌گوید این برنامه عملیاتی نیست.
۰۹:۱۷ ۲۴.۵.۱۳۹۲
کارخانه از اینکه در برنامه وزیر به موضوع (اصلاح و تغییر) علوم انسانی بنا بر خواست رهبر ایران، پرداخته نشده انتقاد می‌کند.

بیشتر

XS
SM
MD
LG