لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۳۰

زن آمریکایی چک ۹۷۵ میلیون‌دلاری شوهر سابقش را نپذیرفت


یک زن آمریکایی که به تازگی از شوهر ثروتمند خود جدا شده چک همسر سابق خود به مبلغ تقریبا ۹۷۵ میلیون دلار را پس فرستاد.

به گزارش شبکه «فاکس نیوز»، خانم «سو آن آرنال»، همسر سابق «هارولد هَم»، میلیاردر آمریکایی و صاحب شرکت «کانتیننتال ریسورسز»، معتقد است که سهم وی از ثروت ۱۳. ۵ میلیارد دلاری آقای هَم بسیار بیش از مبلغ چک است.

این زوج به مدت ۲۶ سال در کنار یکدیگر زندگی کردند و در ‌‌نهایت تصمیم به جدایی گرفتند.

این چک بانکی به امضای شخص آقای هَم رسیده بود و نمایندگانی از سوی او روز دوشنبه، پانزدهم دی ماه، آن را به تیم حقوقی خانم آرنال تحویل دادند. با این همه همسر آقای هَم، به سرعت آن را رد کرد.

مایکل بوراج، وکیل آقای هَم، طی بیانیه‌ای روز شانزدهم دی ماه اعلام کرد «بانو آرنال، از طریق مشاور خود اطلاع داده‌اند که مبلغ پرداختی را نمی‌پذیرند... چرا که خانم آرنال نمی‌خواستند دادگاه به دلیل قبول این مبلغ تقاضای استینافشان را رد کند.»

آرنال هم‌اینک منتظر دریافت رأی دادگاه تجدید نظر درباره حکم اولیه طلاق خود از «هارولد هَم» است. بر اساس این حکم که در ماه نوامبر صادر شد، هَم تنها ۹۹۵ میلیون دلار از ثروت شوهر سابق خود را دریافت می‌کند، البته این مبلغ را باید به دیگر اموال و املاک افزود که تنها یک قلم آن «مزرعه‌ای در ایالت کالیفرنیا» است.

روزنامه «نیویورک پست» نیز در گزارشی درباره این طلاق نوشت که «هارولد هَم» نیز از رأی دادگاه ناراضی است، آقای هَم ادعا کرده که در ماه‌های اخیر سقوط قیمت نفت برای او ضرری میلیاردی به بار آورده است.

«هارولد هَم» سی و پنجمین شخصیت ثروتمند ایالات متحده آمریکا است.

او می‌گوید که در روند طلاق از همسر سابق خود «۲۰ میلیون دلار» خرج کرده و به همین دلیل به جای ۹۹۵ میلیون دلار آن را با کسر۲۰ میلیون دلار به مبلغ ۹۷۴۷۹۰۳۱۷ دلار نوشته‌است.

XS
SM
MD
LG