لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۵۱

محمد مایلی کهن استعفا کرد


محمد مایلی کهن
محمد مایلی کهن
محمد مايلی کهن بعد از ظهر دوشنبه از مقام سرمربيگری تيم ملی استعفا کرد و حاضر نشد بيانيه اش در مورد سرمربی تيم استقلال را پس بگيرد.

خبرگزاری نیمه رسمی فارس متن استعفای آقای مایلی کهن را نیز منتشر کرده است.

روز يکشنبه محمد مايلی کهن با انتشار بيانيه ای تند امير قلعه نويی سرمربی تيم استقلال و هواخواهان اين تيم را شعبان بی مخ و نوچه هايش خطاب کرده بود.

بخشی از متن بيانيه مايلی کهن به اين شرح است: «پس از بازی شرافتمندانه ای که تيم سايپا با جوانان برومند و شايسته اش برابر رقيب خود انجام داد و به اذعان همه، تيم سايپا صرفا به ارائه يک بازی با برنامه، کاملا جوانمردانه و پاک پرداخت؛ متاسفانه هم به هنگام مسابقه و هم طی روزهای اخير مورد هجوم ناجوانمردانه ترين الفاظ در ميدان مسابقه و بيرون قرار گرفته است.»

در این بیانیه همچنین آمده است که «اين افراد درصدد آن هستند که ضعف های فنی خود را به اين و آن نسبت بدهند و با سياه نمايی هر چه تمامتر ،شايد بتوانند ضعف های فنی خود را به نوعی از چشم اين و آن پنهان و لاپوشانی کنند.»

پس از ديدار دو تيم فوتبال استقلال تهران و سايپا که با نتيجه مساوی يک بر يک به پايان رسيد، باشگاه استقلال روز بعد در بيانيه ای از مايلی کهن خواسته بود که ادبيات خود را اصلاح کند.

روز دوشنبه مايلی کهن با حضور در دفتر مهدی تاج، نايب رئيس فدراسيون فوتبال در محل در فدراسيون ضمن رد کوتاه آمدنش از موضع تند، سرانجام استعفايش را تسليم فدراسيون فوتبال کرد.

با اين که امير قلعه نويی پاسخ به مايلی کهن را به بعد از بازی های حساس تيم ملی با دو کره شمالی و جنوبی و امارات موکول کرد.

بيانيه مايلی کهن تبعات گسترده ای در رسانه ها و محافل فوتبال داشت که به اعتقاد مسئولان ضربه مستقيم آن متوجه تيم ملی است. تيم ملی با داشتن رده چهارم گروه ب انتخابی جام جهانی در منطقه آسيا، تلاشی در بيم و اميد برای دستيابی به موقعيت صعود دارد.
XS
SM
MD
LG