لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۴۰

آدل جوايز «گرمی» را درو کرد


آدل برنده شش جايزه شد
آدل برنده شش جايزه شد

پنجاه و چهارمين مراسم اعطای جوايز موسيقی «گرمی اواردز» که غروب يکشنبه برگزار شد تحت الشعاع مرگ «ويتنی هيوستون» قرار گرفت و هنرمندان حاضر در مراسم به اين خواننده مشهور ادای احترام کردند.

به نوشته شيکاگو تريبون، در اين مراسم « آدل » خواننده بريتانيايی برنده شش جايزه شد و « جنيفر هادسون » ترانه هايی برای بزرگداشت « ويتنی هيوستون» اجرا کرد.

« آدل » که تاکنون شش بار برای دريافت جوايز « گرمی » نامزده شده و طی سال گذشته نيز حنجره خود را عمل کرده است در مراسم امسال به خوبی درخشيد و جايزه اصلی در شش بخش مختلف از جمله بهترين ترانه و بهترين آلبوم را از آن خود کرد.

مرگ « ويتنی هيوستون » در غروب روز شنبه فضای مراسم «گرمی» را اندوهناک کرده و برگزار کنندگان با تغيير ساعت برگزاری و پخش تلويزيونی اين برنامه، بخش ويژه ای را به بزرگداشت «ويتنی هيوستون» اختصاص دادند.

در اين بخش « جنيفر هادسون » ترانه به يادماندنی « ويتنی هوستون » به نام « هميشه تو را دوست خواهم داشت» را به شکل زيبايی اجرا کرد. هنرمندان حاضر در برنامه می گفتند که به خاطر مرگ « ويتنی هيوستون» امسال فضا غمگين و بسياری از مردم دل شکسته اند ولی تنها راه اين است که بگذاريم موسيقی ما را تسکين دهد.

برنامه سالانه جوايز موسيقی « گرمی » را خواننده قديمی راک « بروس اسپرينگستين » با تازه ترين ترانه هايش از آلبوم جديد خود از جمله ترانه « ما از منافع خودمان دفاع می کنيم» افتتاح کرد. آلبوم جديد اين خواننده که در سال انتخابات رياست جمهوری آمريکا منتشر می شود اشاره های انتقادی و صريحی به فضای سياسی کشور دارد.

يکی ديگر ازبرندگان جوايز امسال «اسکريلکس» دی جی معروف موسيقی رقصی الکترونيک بود. در سالهای اخير اين نوع موسيقی در بين جوانان و در سالن های رقص و ديسکوها طرفداران بسياری پيدا کرده و شايد وقت آن رسيده بود که با اعطای سه جايزه به يکی از چهره های سرشناس اين نوع موسيقی از آن قدردانی شود.

XS
SM
MD
LG