لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۷:۵۳

«سريعترين» مرد جهان در آرزوی بازی در منچستر يونايتد


اوسین بولت
اوسین بولت
ماه گذشته و قبل از مسابقات المپيک اوسين بولت قهرمان دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر المپيک در فيلمی که روی شبکه يوتيوب منتشر کرد تکنيک وآشنايی خود با ورزش فوتبال را هم نشان داد و گفت که علاقمند است برای باشگاه محبوب اش يعنی منچستر يونايتد بازی کند.

به نوشته هافينگتون پست، در آن زمان شايد کسی حرف های «سریعترین» مرد جهان را جدی نگرفته بود. اما در روزهای اخير قهرمان المپيک در مصاحبه ای با روزنامه انگليسی «سان » گفته است که برنامه او برای پيوستن به سطوح حرفه ای ورزش فوتبال جدی است.

اوسين بولت در بخشی از مصاحبه خود می گويد:«مردم فکر می کنند که من شوخی می کنم. اما اگر الکس فرگوسن سرمربی تيم منچستر يونايتد يک روزی تماس بگيرد و بگويد حاضر است من را آزمايش کند مسلما من جواب رد نخواهم داد . اگر من آماده و به حد کافی از خودم مطمئن نبودم چنين ادعايی را مطرح نمی کردم.»

حالا به نظر می رسد که حداقل يکی از فوتباليست های باشگاه منچستر يونايتد هم با نظر قهرمان المپيک موافق است. روز سه شنبه « ريو فرديناند » از بازيکنان مهم و با تجربه منچستر يونايتد در يک پيام توئيتر از اوسيان بولت حمايت کرد.

«ريو فرديناند» مدافع تيم منچستر يونايتد در پيام توئيتر خود خطاب به بولت نوشته :« اگر می خواهی بازی در تيم منچستر يونايتد را تجربه کنی من با مربی صحبت می کنم. در مسابقه فينال دو صد متر شاهکار کردی . در مسابقه دو دويست متر هم برايت آرزوی موفقيت می کنم.»

« اوسين بولت » نيز در پاسخ خود به « ريو فرديناند» نوشته است:« بعد از مسابقات المپيک می بينيم که آيا می توانم در تيم شما بازی کنم يا نه. به پيروزی در مسابقه دو دويست متر هم خيلی اميدوار هستم. از لطف تو متشکرم.»

« اوسين بولت » از سال ۲۰۰۹ که از باشگاه منچستر يونايتد ديدن و با تعدادی از بازيکنان و سرالکس فرگوسن مربی تيم ملاقات کرد به اين باشگاه علاقه زيادی پيدا کرده است.

« اوسين بولت» قبلا گفته بود که پس از المپيک لندن با ورزش دو و ميدانی خداحافظی خواهد کرد. وی در مصاحبه ای با روزنامه « گاردين» گفته بود که در اين المپيک ممکن است در رشته های دو چهار صد متر و پرش طول نيز شرکت کند.

اما اگر باشگاه منچستر يونايتد به وی امکان دهد که به اين تيم بپيوندد « اوسين بولت » ممکن است در برنامه های ورزشی خود برای آينده تجديد نظر کند.
XS
SM
MD
LG