لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۱:۵۸

تيم ملی واليبال مردان برزيل قهرمان جهان شد


در مسابقه پايانی برزيلی ها در سه ست پياپی حريف لهستانی را ۲۵ بر ۱۲ ، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ به راحتی شکست دادند وجام ۲۰۰۶ را از آن خود کردند.
در مسابقه پايانی برزيلی ها در سه ست پياپی حريف لهستانی را ۲۵ بر ۱۲ ، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ به راحتی شکست دادند وجام ۲۰۰۶ را از آن خود کردند.

تيم ملی واليبا ل مردان برزيل بار ديگر به مقام قهرمانی جهان دست يافت. اين مسابقه ها در ناگويا ( ژاپن ) جريان داشت و تيم ملی واليبال مردان ايران، يکی از نمايندگان آسيا در اين پيکار ها بود، که توفيقی بدست نياورد.


در مسابقه پايانی برزيلی ها در سه ست پياپی حريف لهستانی را ۲۵ بر ۱۲ ، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ به راحتی شکست دادند وجام ۲۰۰۶ را از آن خود کردند. لهستان مقام دوم را کسب کرد و تيم واليبال بلغارستان با پيروزی سه بر يک بر تيم صربستان به مقام سوم رسيد.


برزيل مدافع عنوان قهرمانی واليبال مردان، در مسابقه نيمه پايانی با برتری سهبر يک در مقابل صربستان توانست به يک فدمی تکرار مقام پيشين خود در اين رقابتها دست يابد.


در اين مسابقه صربستان سخت ترين روز مسابقه ها را برای برزيل رقم زد تا آن جا که برناردو رزنده مربی تيم برزيل گفت: « مسابقه بسيار پر هيجانی بود. ولی ما درزدن سرويس بهتر بوديم.»


لهستان نيز در پی پيروزی سه بر يک در برابر بلغارستان، پس از ۳۲ سال به مسابقه پايانی راه يافته بود.


در ساير ديدارهای اين دوره از مسابقه ها، تيم ايتاليا با نتيجه سه بر صفر تيم فرانسه را شکست داد و پنجم شد.


تيم روسيه پيش از ديدار پايانی به پيکار تيم ژاپن رفت و تيم ميزبان را با نتيجه سه بر يک مغلوب کرد و در مکان هفتم ايستاد. تيم آلمان نيز با نتيجه سه بر دو بر تيم واليبال آمريکا پيروز شد و در مکان نهم قرار گرفت.


XS
SM
MD
LG