لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۲۲

شرکت کاربران فيس بوک و توئيتر در خلق يک فیلم وحشتناک


Generic - Twitter website, 21Nov2010
Generic - Twitter website, 21Nov2010
فيلم سينمايی «داخل» (Inside ) يک اثر جديد در ژانر وحشت به کارگردانی «دی جی کروزو» است. آن چه اين فيلم را مورد توجه ويژه علاقه مندان قرار داده، ابتکار تهيه کنندگان فيلم در دعوت از کاربران فيس بوک، توئيتر و يوتيوب برای شرکت در روند فيلم در حال توليد به شيوه زمان واقعی «real time» است.
به نوشته گاردين، کليپ تبليغاتی اين فيلم که با سرمايه گذاری شرکت های «اينتل» و «توشيبا» توليد می شود، يک زن جوان را نشان می دهد (با بازی «امی رسوم» هنرپيشه فيلم روز پس فردا) که در يک اتاق در بسته از خواب بيدار می شود. برای تماس با دنيای خارج و ارتباط با آدم های واقعی او هيچ ابزاری جز يک دستگاه لپ تاپ نخواهد داشت؛ ارتباطی که با کليد خوردن فيلمبرداری در بيست و پنجم ژوئيه آغازمی شود.

کاربران خواهند توانست در حين فيلمبرداری با شخصيت خانم رسوم در اين فيلم صحبت کرده و برای پيدا کردن راهی برای فرار به او کمک کنند.
در تبليغ اين فيلم آمده است: «تنها راه او برای رها شدن، وارد کردن شما به ماجراست.» اگرچه اين احتمال وجود دارد که اين شيوه فيلمسازی بدعت گذار نوعی روش دعوت از عموم برای همياری در توليد باشد، نشانه ها حاکی از آن است که ارزش های سنتی هاليوودی بر روند توليد اين فيلم حاکم خواهند بود.
کارگردان اين فيلم گفته است: «زمانی که ماجرای فيلم شروع شود، همه در آن به ايفای نقش خواهند پرداخت.» با اين حال او افزوده است: «گروه سازنده فيلم در نظر دارند از طريق انتخاب بازيگر با استفاده از شبکه های اجتماعی يک فرد با استعداد و دارای زمينه مناسب را برای شرکت ويژه در فيلم نهايی انتخاب کنند.»
XS
SM
MD
LG