لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۵:۴۱

تیم ملی فوتسال ايران قهرمان جهان را متوقف کرد


تیم فوتسال ایران در برزیل با قهرمان جهان مساوی کرد.
تیم فوتسال ایران در برزیل با قهرمان جهان مساوی کرد.

تيم ملی فوتسال ايران در پيکاری دوستانه با برزيل، قهرمان جام جهانی فوتسال، دو بر دو به تساوی رسيد. اين مسابقه سپيده دم روز سه شنبه، دوازدهم فروردين به وقت تهران، در سائو کروسوی برزيل انجام شد.

تيم ملی فوتسال ايران، قهرمان آسيا، برای انجام دو مسابقه دوستانه جمعه پيش رهسپار برزيل شد که در مسابقه نخست در اولين ساعات صبح دوشنبه به وقت تهران چهار بر دو شکست خورد.

در مسابقه دوم مجيد تيکدری نژاد و محمد طاهری برای تيم ملی گلزنی کردند. محمد طاهری در مسابقه نخست هم به همراه محمد کشاورز گلزنی کرده بود.

ايران به منظور آمادگی در مسابقه های گراند پری فوتسال در برزيل بعد از دو ديدار در اسلوونی برای دو ديدار دوستانه ديگر به برزيل رفت. در اپيکارهای گراند پری برزيل، که در ماه ژوئن آينده انجام خواهد شد، ۱۶ تيم برتر جهان به رقابت می پردازند.

ايران در سال ۲۰۰۷ پس از شکست چهار بر صفر از برزيل به مقام نيابت قهرمانی در رقابت های اين گراندپری رسيد.

عباس ترابيان، رييس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال ايران در گفت و گو با سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا اظهار کرد: «ايران در ماه سپتامبر آينده ميزبان يک تورنمنت چهار تيمی در اصفهان خواهد بود. برای اين رقابت ها برزيل و هلند دعوت خواهند شد و علاوه بر تيم ملی، تيم ملی اميد (زير ۲۳ سال) ايران هم حضور خواهد داشت.»

برزيل در راه قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۸ تنها شکست تيم ملی فوتسال ايران در اين جام را رقم زد (يک بر صفر). ايران پيش از سفر اخير به برزيل، در دو بازی دوستانه در اسلوونی با تيم ملی فوتسال اسلوونی به ترتيب دو بر صفر پيروز و دو بر دو مساوی کرده بود.

بازيکنان تيم ملی ايران در سفر به برزيل: محمد هاشم زاده، علی اصغر حسن زاده، مرتضی عظيمايی، محمد طاهری، محمد کشاورز، مجيد لطيفی، وحيد شمسايی، حميدرضا ابراری نيا، مصطفی نظری، ابراهيم مسعودی، محمد گلزاده، مجيد تيکدری نژاد و حسين سلطانی.

XS
SM
MD
LG