لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۵۶

آهنگ جدید مایکل جکسون وارد بازار شد


 «اين همين است» در سال ۱۹۸۳ به طور مشترک با پل آنکا ساخته شده است.
«اين همين است» در سال ۱۹۸۳ به طور مشترک با پل آنکا ساخته شده است.
بنياد مايکل جکسون دوشنبه اين موضوع را تاييد کرد که ترانه «اين همين است» در سال ۱۹۸۳ به طور مشترک با پل آنکا خواننده مشهور و قديمی ساخته و اجرا شده است.

به گفته پل آنکا بنياد مايکل جکسون و شرکت توليد موسيقی سونی هنگام انتخاب اين ترانه از ميان بايگانی ساخته های مايکل جکسون اين موضوع را متوجه نشده بودند.

روز دوشنبه به هنگام انتشار اين ترانه قديمی در قالب و فرمی جديد پل آنکا با بنياد مايکل جکسون و موسسه سونی تماس گرفته و آنها در کمال تعجب بی خبری خود را از سابقه اين ترانه و نقش پل آنکا در سرودن و ساخت موسيقی آن ابراز می کنند.

به گفته پل آنکا در سال ۱۹۸۳ مايکل جکسون به شدت مشغول کار روی آلبوم خود «تريلر» بود و به همين خاطر تکميل و ضبط نهايی اين ترانه به فراموشی سپرده شد. ظاهر در آن زمان قرار بود که ترانه «اين همين است» در يکی از آلبوم های پل آنکا منتشر شود.

سخنگوی بنياد مايکل جکسون به سی ان ان گفته است که آنها مشارکت پل آنکا را در ساختن اين ترانه به رسميت شناخته اند . دليل انتخاب ترانه « اين همين است» مناسبت اشعار آن با عنوانی است که مايکل جکسون برای آخرين تور جهانی خود انتخاب کرده بود.

انتشار ترانه «اين همين است» در روز دوشنبه بخشی از مقدمات تبليغی و بازاريابی برای فيلم سينمايی است که شرکت سونی در مورد زندگی هنری مايکل جکلسون تهيه کرده است. اين فلم سينمايی به اسم «اين همين است» از دو هفته ديگر در آمريکا به روی پرده خواهد رفت.

پل آنکا به خبرگزاری سی ان ان گفت که بی توجهی شرکت سونی و بنياد مايکل جکسون به نقش وی در ساخت و اجرای اين ترانه يک اشتباه صادقانه بوده و اکنون هر دو اين موسسات پذيرفته اند که سهم وی در حق معنوی اين اثر و درآمد حاصل از آن را به شکل مساوی بپردازند.

به گفته شرکت توليد موسيقی سونی سی دی اين ترانه جديد روز ۲۷ اکتبر همزمان با شروع اکران فيلم سينمايی به بازار عرضه خواهد شد.

ترانه «اين همين است» در همان روز انتشار خود در آمريکا به يکی از ترانه های پرطرفدار در راديوهای سراسر کشور بدل شد.

مایکل جکسون ستاره دنيای موسيقی و ملقب به «سلطان پاپ»، حدود سه ماه پیش در سن پنجاه سالگی در لس آنجلس درگذشت.
XS
SM
MD
LG