لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۲۲

گرانترين بازيگران زن سينمای هاليوود


«ميلا کونيس» با درآمدی يازده ميليون دلاری يک تازه وارد در لیست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود
«ميلا کونيس» با درآمدی يازده ميليون دلاری يک تازه وارد در لیست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود
به گزارش رویترز، براساس گزارش و آمارهايی که مجله مالی « فوربز» منتشر کرده است « آنجلينا جولی» گرانترين بازيگر زن سينمای هاليوود است و طی سال گذشته درآمد وی بالغ بر ۳۳ ميليون دلار بوده است.

پس از « آنجلينا جولی» برنده بهترين بازيگر زن اسکار امسال يعنی « جنيفر لاورنس» با درآمد ۲۶ ميليون دلاری در مقام دوم و « کريستن استوارت» با درآمد ۲۲ ميليون دلاری در مقام سوم قرار دارند.

مجله « فوربز» در بخشی از گزارش خود می نويسد:« هاليوود هنوز هم به آنجلينا جولی علاقه ويژه ای دارد. وی هنوز هم جزو معدود بازيگرانی است که برای يک فيلم مناسب می تواند دستمزدی بيشتر از ۱۵ ميليون دلار طلب کند.»

فيلم تازه با درخشش « آنجلينا جولی » به نام « شرارت» ( Maleficent ) که بازگويی روايت قديمی زيبای خفته و محصول شرکت فيلمسازی « والت ديسنی» است قرار است تابستان آينده اکران شود.

آنجلينا جولی که سی و هشت ساله است اوايل سال جاری با اعلام اينکه برای پرهيز از ابتلا به بيماری سرطان هر دو سينه خود را برداشته است خبرساز شد. وی از زندگی مشترک خود با « برد پيت» بازيگر مشهور سه فرزند دارد و علاوه بر آن اين زوج سه کودک را نيز به فرزندی پذيرفته اند.

«جنيفر آنيستون» همسر سابق « برد پيت » که فيلم جديد وی هفته آينده در آمريکا اکران خواهد شد در فهرست پر درآمدترين بازيگران زن هاليوود با حدود ۲۰ ميليون دلار درآمد در رتبه چهارم قرار دارد.

« اما استون» که در فيلم اخير مرد عنکبوتی در کنار زوج خود « اندرو گارفيلد » ظاهر شد با درآمدی ۱۶ ميليون دلاری در رتبه پنجم اين فهرست قرار دارد.

مجله « فوربز» بر اساس گفتگو با دست اندرکاران سينمای هاليوود و همينطور مديران و نمايندگان بازيگران اطلاعات لازم برای تکميل اين فهرست را جمع آوری می کند.

« ساندرا بولاک » که در سال گذشته در رتبه سوم قرار داشت امسال با درآمدی ۱۴ ميليون دلاری در مقام هفتم و «جوليا روبرتس» که سال گذشته در رتبه ششم بود امسال با درآمدی يازده ميليون دلاری به مقام دهم تنزل پيدا کرده اند.

«ميلا کونيس» با درآمدی يازده ميليون دلاری يک تازه وارد است و امسال برای اولين بار در اين فهرست در رتبه نهم قرار گرفته است. دو فيلمی که وی در آنها بازی کرده يعنی Ted و Oz روی هم رفته در سطح جهان از محل فروش بليط حدود يک ميليادر دلار درآمد داشته اند.
XS
SM
MD
LG