لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۱۷

خاتمی به کاربران اینترنتی پاسخ می‌دهد


محمد خاتمی رئیس جمهوری پیشین ایران
محمد خاتمی رئیس جمهوری پیشین ایران
محمد خاتمی، رئيس جمهوری سابق ايران روز يکشنبه از طريق شبکه‌های اجتماعی فيس‌بوک، تيوتر، فرندفيد با کاربران اينترنتی جلسه پرسش و پاسخ برگزار می‌کند.

به گزارش ياری نيوز سايت هوادار محمد خاتمی، رئیس جمهوری سابق ایران همچنین قرار است در اين جلسه مجازی که بين ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ به وقت ايران برگزار می‌شود، از طریق شناسه کاربری mohamadkhatamii در یاهو مسنجر، با کاربران اینترنتی در ارتباط باشد.

اين نخستين بار است که در جریان تبلیغات انتخابات رياست جمهوری در ايران، يکی از رجال سياسی کشور جلسه پرسش و پاسخ مجازی برگزار می‌کند.

سايت ياری نيوز می‌افزايد که اين جلسه با «محوريت اصلاح‌طلبان حامی ميرحسين موسوی و با همکاری فعالین وبلاگستان و شبکه‌های اجتماعی» برگزار می‌شود.

تمامی کاندیداهای ریاست جمهوری از اینترنت در کمپین انتخاباتی خود استفاده می‌کنند.

حامیان میرحسین موسوی و مهدی کروبی، کاندیداهای اصلاح‌طلب، فیس‌بوک را در کارزار انتخاباتی به‌کار گرفته‌اند. هواداران محمود احمدی‌نژاد نیز فیلم‌های متعددی از سفرهای استانی و سخنرانی‌های رئیس جمهوری ایران در یوتیوب منتشر شده است.

سایت‌های فیس‌بوک و یوتیوب که برای مدت طولانی در ایران فیلتر بودند، اخیراً قابل دسترسی شده و مورد استقبال بسیاری در کشور قرار گرفتند گرچه خبرگزاری کار ایران، ايلنا، اخیراً اعلام کرد که سایت فیس‌بوک چندين بار فيلتر و رفع فيلتر شده است.

به گفته خبرگزاری رویترز، بیش از ۱۵۰ هزار ایرانی در سایت فیس‌ بوک عضویت دارند.

صفحه فیس‌بوک رادیو فردا
XS
SM
MD
LG