لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۵:۱۲

قلب خواننده «کیس» تند می زند


پل استانلی سال گذشته آلبومی جدید و خارج از همکاری خود با گروه «کیس» به بازار عرضه کرد.
پل استانلی سال گذشته آلبومی جدید و خارج از همکاری خود با گروه «کیس» به بازار عرضه کرد.

پل استانلی گیتاریست وخواننده گروه معروف «کیس» به دلیل تند شدن غیر عادی ضربان قلبش نتوانست در کنسرت روز جمعه شرکت کند.


پل استانلی ۵۵ ساله خود را آماده شرکت در یک کنسرت درکازینویی در سان جاسینتو در ۹۰ کیلومتری شرق لس آنجلس می کرد که تپش ضربان قلبش به شدت تند شد.


به گزارش رویترز، پل استانلی در وب سایت خود می نویسد که تپش قلب وی به ۱۹۰ بار در دقیقه رسیده بود در حالی که ریتم معمولی ضربان قلب طبق گفته انجن قلب آمریکا بین ۶۰ تا ۸۰ بار در دقیقه است.


ضربان سریع قلب می تواند موجب تنگی نفس، درد قفسه سینه و غشی شود.


استانلی نظر پزشکان را رعایت کرده و در کنسرت شرکت نکرد. داک مک گی مدیر گروه «کیس» در مورد وضعیت جسمانی پل استانلی گزارشی ارائه نکرده است.


پل استانلی و جین سیمونز از بنیادگذاران و بازماندگان گروه معروف راک «کیس» هستند. یکی از دلایل معروف شدن این گروه که در سال ۱۹۷۳ به وجود آمد صورت های رنگ کرده اعضای این گروه و نمایش آنها بر رو.ی صحنه بود. گروه «کیس» از کمیک استریپ های مختلف برای رنگ کردن صورت اعضایش الهام گرفته است.


از معروفترین آهنگ های این گروه می توان از« آن را بلند فریاد کن» نام برد. این گروه موفق به فروش هشتاد میلیون آلبوم در ۳۴ سال گذشته شده است.


پل استانلی سال گذشته آلبومی جدید و خارج از همکاری خود با گروه «کیس» به بازار عرضه کرد. وی در زمینه نقاشی نیز فعال است و هر چند وقت یک بار نمایشگاهی از آثارش تشکیل می دهد.


XS
SM
MD
LG