لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۰۳

پرسپوليس مس را شکست داد


پرسپوليس بر مس کرمان دو بر صفر پیروز شد
پرسپوليس بر مس کرمان دو بر صفر پیروز شد
در رقابت های فوتبال ليگ برتر ايران ، جام خليج فارس، پرسپوليس بر مس کرمان دو بر صفر پیروز شد. در آخرين مسابقه هفته، سپاهان پيشتاز ميزبان استقلال تهران است.

گل های پرسپوليس جملگی در نيمه دوم به ثمر رسيد. در دقيقه ۴۹ در پی يک ضربه کرنر مهدی شيری و ضربه سر سپهر حيدری و در دقيقه ۷۱ محسن خليلی باپاس عالی حسين بادامکی به ثمر رساند.

در حضور حدود بيست هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران، پرسپوليس با چهره ای منسجم تر از هفته های اخير، به ويژه در نيمه دوم، پای به ميدان مس بحران زده گذاشت و با نقش موثر حسين بادامکی، خط ميانی کارآيی بهتری نشان داد.

در اين بازی هم کاپيتان کريم باقری همچنان از جايگاه ويژه، تماشاگر بازی بود و حوار محمد عراقی هم به بازی گرفته نشد.

مس، که هفته گذشته حکم به اخراج سرمربيگری پرويز مظلومی داد، به عنوان يکی از چهار نماينده فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا نمايشی بسيار نااميد کننده را ارائه داده است.

شکست پيشتازان

شکست دو بر يک ذوب آهن اصفهان رده دومی از سايپا و يک بر صفر پيکان رده سوم از مقاوت شيراز، باعث دلگرمی استقلال و پرسپوليس شد.

سايپا در زمينش با گل های کريم انصاری فرد در دقيقه ۵۲ و مهدی خيری در دقيقه ۸۲ به پيروزی رسيد. تک گل ذوب آهن در نيمه نخست و توسط قاسم حدادی فر در دقيقه ۳۹ به ثمر رسيد.

در شيراز مقاومت با گل دقيقه ۷۴ امين متوسل زاده به سه امتياز بازی دست يافت و موتور پيکان را خاموش کرد.

ابومسلم پس از بازيابی اخير خود با گل های داود دانش دوست در دقيقه ۴۵ رضا ناصحی در دقيقه ۶۶ استقلال اهواز را در مشهد شکست داد.

ديدار تيم های ملوان و شاهين بوشهر در بندر انزلی صفر بر صفر مساوی به پايان رسيد.

تراکتورسازی در تبريز صبای قم را سه بر يک خرد کرد. فرهاد خيرخواه در دقيقه هفت، محمد ابراهيمی در دقيقه ۷۰ و امير محبی در دقيقه ۸۷ گلهای تراکتور سازی رابه ثمر رساندند. تک گل صبا را محسن بياتی نيا در دقيقه ۷۲ زد. در دقيقه ۶۳ مرتضی اسدی از صبا و فرهاد خيرخواه از تراکتورسازی از زمين مسابقه اخراج شدند.

فولاد به عنوان موفقترين تيم هفته در اهواز چهار بر صفر سخت ترين شکست فصل را برای راه آهن رقم زد. برای اهوازی ها سيامک سرلک و غلامرضا رضايی هر کدام دو گل زدند.

اين هفته با يک تساوی ديگر استيل آذين در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد. اين بار هم استيل آذين مسابقه دو بر صفر باخته را به تساوی ديگری بدل کرد. اين نتيجه با اخطارها و اخراجهای پرتعدادش هم مربيان دو تيم و هم تماشاگران را خسته کرد.
XS
SM
MD
LG