لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۱۷

«رسول اف همیشه از بازگشت می گفت»


شامگاه پنجشنبه ۲۸ شهريورماه، محمد رسول اف، کارگردان ايرانی، دقايقی پس از بازگشت به ايران، از سوی نيروهای امنيتی احضار و گذرنامه، مدارک هويتی و لپ تاپ شخصی او توقيف شد.

please wait

No media source currently available

0:00 0:03:53 0:00
لینک مستقیم
محمد رسول اف، فيلمساز ايرانی، در سال ۱۳۸۹ به اتهام «اقدام عليه امنيت کشور» به ۶ سال حبس تعزيری و ۲۰ سال محروميت از فيلمسازی محکوم شد. او پس از تقليل حکم زندان به يک سال، با فيلم تازه اش که صحنه هايی از آن به طور مخفيانه در ايران فيلمبرداری شده به جشنواره کن رفت.
آخرين فيلم آقای رسول اف با نام « دست نوشته ها نمی سوزند» در جشنواره کن امسال در فرانسه ، جايزه‌ٔ بهترين فيلم را در بخش «نوعی نگاه» از سوی فدراسيون رسمی منتقدان و نويسند‌گان سينمايی دريافت کرد.
رادیو فردا در گفت و گو با شهاب عمو پور، بازيگر و از عوامل آخرين ساخته محمد رسول اف «دست نوشته ها نمی سوزند» ازاو پرسيده است که آقای رسول اف چرا به ايران بازگشت ؟
  • 16x9 Image

    بنیامین صدر

    بنیامین صدر از سال ۱۳۸۰ فعالیت حرفه‌ای خود را در روزنامه‌های مختلف ایران آغاز کرد. او از سال ۱۳۹۲ به تحریریه رادیو فردا پیوست و در مدت فعالیت خود در رادیو فردا علاوه بر تهیه و اجرای برنامه‌های رادیویی، تهیه‌کننده و مجری برنامه تلویزیونی فرداگرام نیز بوده است.

XS
SM
MD
LG