لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۳۷

شناسايی فرد مظنون به قتل و ارسال اجزاء بدن برای احزاب سياسی در کانادا


«لوکا روکو ماگنوتا»
«لوکا روکو ماگنوتا»

پليس کانادا اعلام کرده که در حال تعقيب فردی است که احتمال داده می شود پس از کشتن يکی از آشناهای خود بدن وی را قطعه قطعه کرده و اجزاء آن را برای احزاب سياسی کانادا پست کرده است.

پليس می گويد مظنون این پرونده، بازيگر سابق فيلم های پورن است و « لوکا روکو ماگنوتا» نام دارد. وی لحظات قتل قربانی و قطعه قطعه کردن بدن وی را فيلمبرداری کرده است.

به گزارش روزنامه «گاردين» فرمانده پليس شهر مونترال در يک کنفرانس خبری گفت که «ماگنوتا» مظنون درجه يک شناخته شده و به احتمال زياد قربانی، جزو آشنايان او بوده است.


اين جنايت در شهر مونترال روی داده و ماموران پليس پس از تماس تلفنی شهروندان در مورد يک چمدان مشکوک، باقی مانده جسد قربانی را درون آن کشف کردند.

چند قسمت از اعضای بدن مقتول تاکنون به دفتر مرکزی احزاب سياسی پست شده است و پليس می گويد که تمامی اين اندام ها اجزای بدن يک فرد هستند که مردی جوان و سفيد پوست بوده است.

روز سه شنبه پس از تماس کارکنان دفتر حزب محافظه کار کانادا با اداره پليس، ماموران پليس شهر اوتاوا يک بسته حاوی پای چپ قربانی را پيدا کردند که برای دفتر مرکزی اين حزب ارسال شده بود. در اداره پست نيز يک بسته ديگر کشف شد که حاوی يکی از دستان فرد قربانی بود. اين بسته برای دفتر مرکزی حزب ليبرال کانادا پست شده بود.

در همان روز سرايدار يک ساختمان در شهر مونترال نيز چمدان مشکوکی را پيدا کرد که حاوی تنه فرد مقتول بود. وی به خبرنگاران گفت که اين چمدان مشکوک را از روز جمعه در کنار ظرف های زباله ها ديده بود.

روز سه شنبه بوی محيط بسيار شديد می شود و او همراه يکی از همسايه ها تصميم می گيرد چمدان را باز کنند و می بينند که تنه يک انسان بدون دست و پا و سر داخل چمدان است.

فرد مظنون ظاهرا سوابق ديگری هم در زمينه رفتارها خشونت آميز و ناهنجار دارد. او در گذشته ويدئوهايی حاوی آزار و شکنجه بچه گربه ها روی شبکه يوتيوب منتشر کرده بود.

پليس کانادا می گويد احتمال دارد در روزهای آينده بسته های ديگری حاوی اجزاء بدن در سيستم پست کشف شود.

XS
SM
MD
LG