لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۱۶

الشباب در رياض از شکست در برابر ذوب آهن گريخت


تساوی الشباب در برابر ذوب آهن در ریاض
تساوی الشباب در برابر ذوب آهن در ریاض
در دومين هفته از رقابت های ليگ قهرمانان فوتبال آسيا، در گروه چهارم تيم ذوب آهن در رياض عربستان به تساوی بدون گل رسيد، تا الشباب در خانه اش از شکست در برابر تيم ايرانی به سلامت بگريزد.

در حالی که سپاهان در همين شهر به برتری دو بر يک بر الهلال دست يافته بود، دو تيم اصفهانی کارنامه بی شکستی را در خاک تيمهای مدعی قهرمانی بر جای گذاشتند تا برتری بر تيمهای پرهوادار تهرانی را به اثبات برسانند.

استقلال و پرسپوليس با دو شکست در عربستان و دو تساوی در تهران تيم های ناموفق فوتبال ايران بوده اند.

در ورزشگاه اختصاصی تيم الشباب مردان منصور ابراهيم زاده بی هراس از حريف ميزبان با تمام قوا و با روحيه ای بالا در انديشه پيروزی بودند. برخلاف تيمهای تهرانی يادشده، ذوب آهن در طول نود دقيقه لحظه ای به دفاع دست نزد و ويکتور، دروازه بان تيم سعودی بارها منجی دروازه اش شد.

اين مسابقه در حضور نزديک به چهار هزار تماشاگر انجام شد و با تغيير داور بحرينی اين مسابقه به دليل شرايط متشنج بحرين، باسما محسن از سوريه قضاوت آن را در دست گرفت. منصور ابراهيم‌زاده و دستيارش مجيد صالح چند بار از قضاوت داوری باسما محسن به داور چهارم اعتراض کردند.

الشباب به دليل ميزبانی و با حمايت قطع نشدنی تماشاگرانش در انديشه اين بود که از گزند حمله های تيم هماهنگ ذوب آهن در امان بماند و در سايه مهاجمان تکنيکی اش به گل برسد. در اين کنش و واکنش دروازه بانان و مدافعان دو تيم موفق ترين مردان ميدان بودند.

تساوی ذوب آهن باعث شد تا اين تيم با چهار امتياز پيشتاز گروه چهارم شود. تيم الامارات پس از شکست از ذوب آهن در اصفهان، در زمينش تيم الريان قطر را دو بر صفر شکست داد تا با سه امتياز دوم شود.

الشباب با دو تساوی و دو امتياز سوم است و الريان با يک امتياز در رده چهارم قرار دارد. مسابقه سوم ذوب آهن در روز ششم آوريل با تيم الريان در دوحه قطر است.

با پايان يافتن هفته دوم رقابت های باشگاهی قاره آسيا تيم سپاهان تنها تيم پيروز ايرانی بود. سپاهان پنج بر يک الجزيره امارات را شکست داد. تيمهای ذوب آهن و پرسپوليس به ترتيب در برابر الشباب و الوحده (امارات) به تساوی بدون گل و يک بر يک رسيدند و استقلال در رياض دو بر يک به تيم النصر باخت.
حسن کيتا، بازيکن تيم فوتبال مايورکا اسپانيا که به صورت قرضی به الشباب پيوسته است از دقيقه ۶۵ وارد زمين شد.

ذوب آهن با اين بازيکنان در برابر الشباب به زمين رفت: شهاب گردان، محمد حسينی - فرشيد طالبی، علی احمدی، حسين ماهينی، شاهين خيری، مهدی رجب زاده، قاسم حدادی فر، محمد قاضی - ايگور کاسترو و محمدرضا خلعتبری. سرمربی: منصور ابراهيم زاده
XS
SM
MD
LG