لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۵۳

عسل بديعی، بازيگر سينما بر اثر «مسموميت دارويی» درگذشت


 عسل بديعی هنگام مرگ ۳۶ ساله بود.
عسل بديعی هنگام مرگ ۳۶ ساله بود.
گزارش خبرگزاری‌های ايران حاکی است که عسل بديعی، بازيگر جوان سينمای ايران، روز دوشنبه، ۱۲ فروردين ماه، به دليل «مسموميت دارويی» در بيمارستان لقمان تهران درگذشت.

خبرگزاری ايسنا در اين زمينه گزارش داده که اين بازيگر روز يکشنبه، ۱۱ فروردين‌ ماه، به ‌دليل «مسموميت شديد دارويی» در بخش آی‌سی‌يوی بيمارستان لقمان بستری شد و امروز با وخامت حالش به گفته پزشکان، دچار مرگ مغزی شده است.

هنوز مشخص نيست که عسل بديعی به چه دليلی دچار مسموميت دارويی شده است.

please wait

No media source currently available

0:00 0:04:13 0:00
لینک مستقیم

ماهايا پطروسيان، بازيگر سينمای ايران، در گفت و گو با راديو فردا می‌گويد که دو هفته پيش عسل بديعی را ديده بود و «به نظر خوشحال نبود».

وی می گويد: «من به عنوان يک خانم وقتی می‌بينم کسی ناراحت است يا غمی دارد، درک می‌کنم. احساس می‌کنم (عسل بديعی) اين طوری بود. ولی واقعا بيش از اين خبر ندارم».

خانم پطروسيان درباره بازی عسل بديعی در فيلم «از صميم قلب» گفت که «وی به کارش خيلی علاقه داشت. واقعا نمی‌توانم از لفظ "داشت" استفاده کنم، چون يک خانم خيلی جوان بود. اون موقع هم خيلی جوان بود و در روزهای خوشحال زندگی‌اش بود. تازه هم با فريبرز عرب‌نيا ازدواج کرده بود».

وی افزود: «عسل بديعی را بازيگری می‌ديدم که هميشه مشتاق است کار خوب انجام دهد، تلاش می‌کرد و به همين دليل زياد کار نکرده است. سعی کرده انتخاب کند، کارهای بهتری انجام دهد و با کارگردان‌های خوب کار کند. حتی در تلويزيون که ما تله فيلم‌ها و سريال‌هايی از وی ديديم باز آنها محدود هستند. احساس می‌کنيد که يک وسواس و انتخاب‌گری در کارش وجود داشته است».

به گزارش خبرگزاری ايسنا، عسل بديعی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران بود و در سال ۱۳۷۵ به سينما راه يافت. اين بازيگر سينما کار خود را با فيلم «بودن يا نبودن» به کارگردانی کيانوش عياری آغاز کرد. وی در رشته‌ علوم تغذيه تحصيل کرده بود.

از ديگر کارهای او می‌توان به فيلم‌های دست‌های آلوده (سيروس الوند)، هفت پرده (فرزاد مؤتمن)، از صميم قلب (بهرام کاظمی)، شمعی در باد (پوران درخشنده)، پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، سربلند (سعيد تهرانی) و روز هشتم اشاره کرد.

مهدی احمدی، تهيه ‌کننده سينمای ايران، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفته است که عسل بديعی «در زمان حيات‌اش اعضای بدنش را اهدا کرده بود که کارهای مربوط به اهدای اعضاء ايشان در حال انجام است.»

آقای احمدی درباره مراسم خاکسپاری اين بازيگر سينما گفت: «هنوز مراسم خاکسپاری قطعی نيست اما احتمالا روز ۱۵ فروردين‌ماه و پس از تعطيلات خواهد بود.»
XS
SM
MD
LG