لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۵۹

پایان زوج قدرتمند هالیوود؛ آنجلینا جولی درخواست طلاق داد


آنجلینا جولی خواستار حضانت کامل شش فرزندش شده است و براد پیت هم درخواست کرده تا بتواند حق دیدار با فرزندانش را داشته باشد.
آنجلینا جولی خواستار حضانت کامل شش فرزندش شده است و براد پیت هم درخواست کرده تا بتواند حق دیدار با فرزندانش را داشته باشد.

وکیل آنجلینا جولی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این هنرپیشه هالیوود درخواست طلاق از براد پیت را تسلیم دادگاه کرده است. این دو بازیگر از سرشناس‌ترین و قدرتمندترین زوج‌های سینمای جهان بودند.

رابرت اوفر روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور در بیانیه خود گفته است: «این تصمیم به خاطر منافع خانواده گرفته شده است. او (جولی) در این زمینه اظهارنظری نخواهد کرد و در این زمان خواستار احترام به حریم خصوصی خانواده‌اش است».

به گزارش خبرگزاری رویترز، درخواست طلاق آنجلینا جولی از براد پیت روز دوشنبه تسلیم دادگاه عالی لس آنجلس شده و بر اساس اسناد دادگاه، او علت طلاق را «اختلافات غیرقابل ‌حل» عنوان کرده است.

جولی خواستار حضانت کامل شش فرزندش شده است و براد پیت هم درخواست کرده تا بتواند حق دیدار با فرزندانش را داشته باشد. جولی تاریخ جدایی‌شان را روز ۱۵ سپتامبر اعلام کرده است.

سایت «تی‌ام زد» که اخبار افراد مشهور در حوزه دنیای سرگرمی را منتشر می‌کند، با اشاره به درخواست طلاق این بازیگر هالیوود، گفته است که جولی از سبک و سیاق رفتار خانوادگی براد پیت «شدیدا سرخورده شده است».

جولی و پیت که به «برانجلینا» معروف هستند، به دلیل چهره جذاب، فیلم‌های موفق و فعالیت‌های‌شان، یکی از زوج‌های معروف دنیای سرگرمی در جهان به شمار می‌رفتند.

آنها در سال ۲۰۱۴ و پس از ۱۰ سال زندگی مشترک با یکدیگر ازدواج کردند.

جولی ۴۱ ساله که برنده اسکار بهترین بازیگر نقش دوم به خاطر فیلم «دختر، از هم پاشیده» در سال ۲۰۰۰ است، پیشتر با جانی لی میلر و بیلی باب تورنتون، بازیگران سینما، ازدواج کرده بود.

پیت ۵۲ ساله، یکی از بازیگران پیشرو در هالیوود، هنگامی که در سال ۲۰۰۳ با آنجلینا جولی در حال بازی در فیلم «آقا و خانم اسمیت» بود همسر جنیفر آنیستون بود.

گزارش‌ها حاکی از این بود که این دو بازیگر در زمان بازی در فیلم یاد شده، با هم رابطه عاشقانه داشتند اما جولی به مجله «ووگ» گفته بود که آنها تنها «دوستان خیلی خیلی خوبی» بودند، تا اینکه پیت و آنیستون در سال ۲۰۰۵ از هم جدا شدند.

جولی پیش از ازدواج با پیت در اوت سال ۲۰۰۴ در یک ملک فرانسوی، گفته بود که آنها پیوند زناشویی با هم نخواهند بست تا زمانی که همجنسگرایان امکان ازدواج با هم را داشته باشند.

آنجلینا جولی در فیلم‌های معروفی چون «بچه عوضی»، «گردشگر»، «شبان مهربان» و «لاراکرافت» بازی کرده است. از فیلم‌های شاخص براد پیت هم می‌توان به «هفت»، «تلما و لوئیز»، «افسانه‌های پاییزی»، «مورد عجیب و غریب بنجامین باتن»، «حرامزاده‌های لعنتی» و «۱۱ یار اوشن» اشاره کرد.

این دو در سال ۲۰۱۵ در فیلم مشترکی به نام «نزدیک دریا» که جولی فیلمنامه آن را نوشته و کارگردانی کرده بود، با هم همبازی بودند.

XS
SM
MD
LG