لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۵۹

پرسپولیس با شکست از الهلال عربستان از گردونه رقابت‌ها حذف شد


از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در ورزشگاه ملک فهد ریاض با نتیجه ۳-۰ مغلوب الهلال عربستان شد.

با این نتیجه پس از تراکتورسازی و فولاد، سومین باشگاه ایرانی هم از گردونه رقابت‌ها خارج شد. حالا فقط نفت تهران در جدول مسابقات حضور دارد. این تیم چهارشنبه شب باید در برابر الاهلی عربستان به میدان برود.

پرسپولیسی‌ها پیش از این دو شکست مشابه ۳-۰ را نیز مقابل النصر عربستان و لخویا از قطر متحمل شده بودند.

دیدار رفت پرسپولیس و الهلال با نتیجه ۱-۰ به سود سرخپوشان رقم خورده بود و این تیم با شکست دو بر یک در بازی برگشت هم می‌توانست صعود کند اما شاگردان برانکو ایوانکوویچ سودی از نتیجه دور رفت نبردند.

امید عالیشاه، احمد نوراللهی، مهدی طارمی و محمد نوری از جمله بازیکنانی بودند که عملکرد بهتری از سایر بازیکنان پرسپولیس به جا گذاشتند.

در دقیقه ۲۹ یوسف سالم گل اول الهلال را زد. در دقیقه ۵۶ توپ در محوطه جریمه به دست نورمحمدی خورد تا کاپیتان شلهوب، ضربه پنالتی را بر خلاف مسیر حرکت سوشا مکانی به تور برساند.

در دقیقه ۹۲ و پس از هدر رفتن موقعیت‌های نه چندان جدی سرخپوشان، الدوساری در محوطه جریمه گل سوم تیم الهلال را به ثمر رساند. در ادامه هم مهدی طارمی با دریافت دومین کارت زرد از میدان اخراج شد.

سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی‌عسگر، احمد نوراللهی، محمد نوری، رضا خالقی‌فر (دقیقه ۸۸ علی علیپور)، هادی نوروزی، امید عالیشاه و مهدی طارمی بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه بودند.

صبح روز بازی برانکو ایوانکوویچ قصد داشت شاگردانش را به سالن بدنسازی ببرد که مسئولان هتل اعلام کردند این تیم باید مبلغ ۱۵۰۰ ریال عربستان پرداخت کند.

آنطور که خبرگزاری‌های داخلی منعکس کرده‌اند چنین مبلغی در اردوی سرخپوشان موجود نبود زیرا به نوشته خبرگزاری فارس، نژادفلاح و سایر مسئولین پرسپولیس در چنین شرایط حساسی کنار تیم نبودند و برای زیارت، راهی مکه شده بودند!

این مسئله باعث شد تا در اتفاقی عجیب، برانکو مجبور شود از راهروهای هتل برای دویدن و گرم کردن تیمش استفاده کند. ویدئوی این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

XS
SM
MD
LG