لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۰۰

بريتنی اسپيرز سر خود را تراشید


سوپر استار پاپ سر خود را تراشیده و کچل کرده است.
سوپر استار پاپ سر خود را تراشیده و کچل کرده است.

بريتنی اسپيرز با حالتی غيرمعمول وارد آرايشگاه می شود و درخواست می کند سر او را بتراشند. وقتی آرايشگر ممانعت می کند، بريتنی خود ماشين را برداشته و سر خود را می تراشد.


ستاره پاپ اين روزها حال و روز خوبی ندارد. از او پرسيده اند که چرا سر خود را تراشيده و او پاسخ داده که چون آرايشگر قبلی، موهای او را خراب کرده، مدت ۱۰ دقيقه با ناراحتی در ماشين نشسته و گريه کرده و بعد وارد آرايشگاه شده و گفته او را کچل کنند.


آرايشگر مربوطه، سعی کرده بريتنی را قانع کند که نبايد سر خود را بتراشد اما وی همين طور اصرار کرده که می خواهد کچل و زشت شود. زمانی که درمی يابد آرايشگر حاضر نيست اين کار را بکند، خود دست به کار شده و با ماشين خود را کچل می کند.


بریتنی اسپیرز با داشتن چنین موهایی سر خود را تراشیده است.

بريتنی اسپيرز روز يکشنبه بدی را گذارنده است. پس از کچل کردن، وارد سالن خالکوبی شده و درخواست دو خالکوبی هم داده است. يک نقش لب قرمز و صورتی روی مچ دست و يک صليب روی کمر. يو اس مگزين، گزارش داده که سوپر استار پاپ در حال طبيعی و نرمال نبوده و گفته می خواهد هيچ کس به او دست نزند و کسی به او نزديک نشود. بريتنی اسپيرز گفته:«از نزديک شدن و به من دست زدن، خسته ام».


پيپل آنلاين هم گزارش داده که به هم ريختگی خانم اسپيرز ادامه دارد. قرار بوده وی به يک مرکز آسايش اعصاب برود اما فقط يک روز آن جا مانده و بيرون آمده است.


پس از آن وارد يک هتل چهارستاره شده و دو پسر خود را هم به همراه برده که يک هفته آن جا بماند، اما پس از دو روز خسته شده و از هتل به خانه برگشته است.


دردسرهای بريتنی اسپيرز تمامی ندارد. پس از جدايی از کوين فدرلاين، که با نام هنری«کی فد» کار می کرد و اين روزها به نام «فدکس» معروف شده، مشکلی با حضور فروشندگان مواد مخدر در خانه داشت که در دادگاه از این اتهام تبرئه شد.


از بریتنی پرسيده اند که چرا سر خود را تراشيده و او پاسخ داده که چون آرايشگر قبلی، موهای او را خراب کرده، مدت ۱۰ دقيقه با ناراحتی در ماشين نشسته و گريه کرده و بعد وارد آرايشگاه شده و گفته او را کچل کنند

وی بيشتر وقت خود را به ميهمانی و پارتی می گذراند و خوراک مطبوعات زرد و پاپاراتزی ها شده است.


بريتنی اسپيرز امسال شاهد اين بود که رقبای او سال خوبی را گذراندند اما وی در تاريکی به سر برد. کريستين آگويلرا و جاستين تيمبرليک، دوست پسر سابق بريتنی در گرمی امسال برنده بودند.


تيمبرليک در مراسم گرفتن جايزه خود از بريتنی اسپيرز خواست الکل را از زندگی خود حذف کرده و به زندگی خود برگردد.


تنهايی با دو بچه و ميليون ها دلار پول، زندگی بريتنی اسپيرز را دشوار کرده است.


XS
SM
MD
LG