لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۰:۵۹

صدای شما صدای فردا؛ خط فقر در ايران


بحث آزاد برنامه اين هفته صدای شما صدای فردا، اختصاص دارد به خط فقر در ايران، در اين برنامه نظرات سه شنونده راديو فردا را درباره اين موضوع می شنويد.


محسن از بروجرد، در اين باره می گويد که خط فقر بسيار بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان درآمد هرماه است و زندگی در شهر های بزرگ بسيار بيش از اين مقدار خرج دارد.


امير حسين از جهرم هم می گويد که حتی در شهر کوچکی مانند جهرم؛ با درآمد کمتر از ۴۰۰ هزار تومان در ماه نمی شود يک زندگی عادی داشت. سومين شرکت کننده بحث آزاد اين هفته هم شاهرخ از بابل است که می گويد: با وجود آنکه در شمال ايران، کارخانه های زيادی وجود دارد اما تعداد بيکاران بسيار زياد است و اين افراد زير خط فقر زندگی می کنند.


در بخش ديگر برنامه اين هفته صدای شما، صدای فردا، صدای شنوندگانی را می شنويد که روی پيامگيرهای راديو فردا پيام گذاشته اند، همچنين تعدادی از تازه ترين پيامک ها و ايميل های شما را می خوانيم.


در بخش آنلاين برنامه اين هفته هم برخی پاسخ های کاربران سايت راديو فردا به سوالات بخش «شما چه فکر می کنيد» را می خوانيم و به سوالات شما در باره سايت راديو فردا پاسخ می دهیم.


از اين هفته برنامه «شما چه فکر می کنيد؟» در راديو فردا از سر گرفته می شود. سوال اين برنامه موضوع بحث و تبادل نظر برنامه هفته آينده صدای شما صدای فردا خواهد شد.


برای پاسخ دادن به سوال برنامه شما چه فکر می کنيد، با شماره تلفن ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۲۱۲ تماس بگيريد.


همچنين برای تماس با برنامه صدا شما، صدای فردا می توانيد روی پيامگير راديو فردا پيام بگذاريد، برای ما اس ام اس بفرستيد يا به ما ايميل بزنيد.


شماره تلفن پيامگير راديو فردا: ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۴۱۱۳
شماره اس ام اس راديو فردا: ۰۰۴۲۰۷۳۳۵۹۵۵۵۵
آدرس ايميل ما: info@radiofarda.com


XS
SM
MD
LG