لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۰۷

صدای شما صدای فردا؛ تغيير واحد پول در ايران


در برنامه اين هفته صدای شما صدای فردا، می توايند نظرات ، دو شنونده راديو فردا را در باره تغییر واحد پول در ايران را بشنويد.
در برنامه اين هفته صدای شما صدای فردا، می توايند نظرات ، دو شنونده راديو فردا را در باره تغییر واحد پول در ايران را بشنويد.

بحث آزاد برنامه اين هفته صدای شما صدای فردا، اختصاص دارد به تغيير واحد پول در ايران، در اين برنامه نظرات دو شنونده راديو فردا را درباره اين موضوع می شنويد.


اشکان در دوبی می گويد: تغيير واحد پول، نه تنها تاثيری در اقتصاد ايران ندارد، بلکه دولت بايد نقشی اساسی در اقتصاد ايفا کند؛ مانند اتحاد جماهير شوروی سابق.


علی در کرمان معتقد است که با خصوصی سازی می توان اقتصاد ايران را شکوفا کرد و در ضمن، تغيير واحد پول تاثيری در کاهش تورم نخواهد داشت.


در بخش ديگر برنامه اين هفته صدای شما، صدای فردا، صدای شنوندگانی را می شنويد که روی پيامگيرهای راديو فردا پيام گذاشته اند، همچنين تعدادی از تازه ترين پيامک ها و ايميل های شما را می خوانيم.


در بخش آنلاين برنامه اين هفته هم برخی پاسخ های کاربران سايت راديو فردا به سوالات بخش «شما چه فکر می کنيد» را می خوانيم و به سوالات شما در باره سايت راديو فردا پاسخ می دهيم.


از اين هفته برنامه «شما چه فکر می کنيد؟» در راديو فردا از سر گرفته شده است. سوال اين برنامه موضوع بحث و تبادل نظر برنامه هفته آينده صدای شما صدای فردا خواهد بود.


برای پاسخ دادن به سوال برنامه شما چه فکر می کنيد، با شماره تلفن ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۲۱۲ تماس بگيريد.


همچنين برای تماس با برنامه صدا شما، صدای فردا می توانيد روی پيامگير راديو فردا پيام بگذاريد، برای ما اس ام اس بفرستيد يا به ما ايميل بزنيد.


شماره تلفن پيامگير راديو فردا: ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۴۱۱۳


شماره اس ام اس راديو فردا: ۰۰۴۲۰۷۳۳۵۹۵۵۵۵


آدرس ايميل ما: info@radiofarda.com


XS
SM
MD
LG