لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۱۲

رئال مادريد و بارسلونا بدنبال تک خال ۱۱ ساله


اين پسر بچه ۱۱ ساله در کشورش، آرژانتين، به عنوان يک ستاره در حال ظهور ديده شده است .
اين پسر بچه ۱۱ ساله در کشورش، آرژانتين، به عنوان يک ستاره در حال ظهور ديده شده است .
سايت فيفا به استناد گزارش خبرگزاری فرانسه از رقابت دو غول فوتبال اسپانيا، يعنی رئال مادريد و بارسلونا برای خريد يک مهاجم خردسال نابغه خبر داد.

اين پسر بچه ۱۱ ساله در کشورش، آرژانتين، به عنوان يک ستاره در حال ظهور ديده شده است .

لارينو لودوئنا، که از پوزو دل موله در استان مرکزی کوردوبا درخشش را آغاز کرده است، در بين سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ طی ۷۵ بازی رسمی در رده سنی اش، ۱۶۰ گل به ثمر رسانده است .

با اين که از هم اکنون او هدف تيم های طراز نخست آرژانتين، ريور پلات و بوکا جونيورز قرار دارد، والتر لودوئنا پدر اين نابغه خردسال معتقد است که آينده پسرش در خارج از آرژانتين است .

بنابراين گزارش تمام خانواده قصد دارند در ماه مارس به اسپانيا سفر کنند، جايی که لارينو در تيم های رئال مادريد، بارسلونا و اسپانيول مورد آزمايش قرار خواهد گرفت .

خود لارينو می گويد: «ما برای ۱۵ روز به اسپانيا می رويم، اما پس از اين مدت به کوردوبا باز خواهيم گشت تا تصميم بگيرم چه بايد بکنم و برای کدام باشگاه بازی کنم.»

او می افزايد: «من شتابزده نيستم. تمرين و کمی هم بازی می کنم تا به اوج آمادگی خود برسم. در حال جمع آوری بريده روزنامه های در مورد خودم هستم و به دنبال نوارهای ويدئويی و بعضی مجله ها از صحنه های گل هايم هستم تا آنها را نيز در اسپانيا نشان دهم.»

رامون مادونی، مربی جوانان بوکا جونيورز، که بازيکنان جوان و صاحب نامی چون خوآن رامون ريکلمه، فرناندو گاگو و خوآن پابلو سورين را آموزش داده است، گفت که آنان شيفته عقد قرارداد با اين نوجوان بوده اند .

اما لارينو پافشاری کرد: «من يک جلسه تمرين با بوکا داشتم و خوب امتحان پس دادم. آنان خواستند با من قرار داد امضا کنم، اما من می خواستم برای ريورپلات بازی کنم.»
XS
SM
MD
LG