لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۰۸

خامنه‌ای:‌ مسئولان به تشکل‌های انقلابی دانش‌آموزی میدان بدهند


آیت‌الله خامنه‌ای،‌ رهبر جمهوری اسلامی، روز چهارشنبه جوانان را یکی از عرصه‌های مهم رویارویی نظام جمهوری اسلامی با آنچه جبهه استکبار نامید و خواستار آن شد که مسئولان آموزش و پرورش به گفته او، به تشکل‌های انقلابی و متدین مانند اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و بسیج دانش‌آموزی میدان بدهند.

به گزارش سایت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی با اعلام اینکه «شنیده شده است در برخی مدارس با کارهای انقلابی مخالفت می‌شود» از وزارت آموزش و پرورش خواست با «این رویکرد برخورد کند.»

وی که در دیدار اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان سراسر ایران سخن می‌گفت،‌ خواستار آن شد که در مدارس علاوه بر اهتمام بر امور درسیِ دانش‌آموزان، با برنامه‌ریزی صحیح، فرصت پرداختن آنان به کارهای انقلابی نیز فراهم شود، تا نسل جوان، نسلی انقلابی به بار آید.

سعید پیوندی، استاد دانشگاه در پاریس،‌ در گفت‌و‌گو با رادیو فردا درباره سخنان آیت‌الله خامنه‌ای و تاکید او بر میدان دادن به تشکل‌هایی مانند اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و بسیج دانش‌آموزی معتقد است که چنین سخنانی به معنی دعوت به رواج بی‌قانونی در مدارس ایران است.

please wait

No media source currently available

0:00 0:05:11 0:00
لینک مستقیم

  • 16x9 Image

    روزبه بوالهری

    روزبه بوالهری که فعالیت خود را به عنوان روزنامه‌نگار از سال ۱۳۶۸ آغاز کرده، از اسفند سال ۱۳۸۴ به تحریریه رادیو فردا پیوست.

    او که پیش از پیوستن به رادیوفردا، در شماری از روزنامه‌های ایران نیز به عنوان دبیر سرویس بین‌الملل فعالیت کرده، در کنار تهیه خبر و گزارش، برنامه هفتگی کارنامه را تهیه می‌کند که به مسائل کارگران، معلمان و فعالان صنفی در ایران می‌پردازد.

XS
SM
MD
LG