لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۰۲

پایان شمارش آرا؛ پیروزی قاطع روحانی

ستاد انتخابات کشور، همچنان در حال اعلام گام به گام نتایج انتخابات است و بر اساس نتایج اعلام شده، حسن روحانی همچنان با اختلافی قابل توجه پیشتاز است. رادیو فردا می‌کوشد، به طور لحظه به لحظه شما را در جریان اعلام نتایج آرا بگذارد.

۱۵:۳۷ ۲۵.۳.۱۳۹۲
سایت جماران نوشت حسن خمینی، محمد خاتمی، موسوی‌ بجنوردی، علی خاتمی و صادق خرازی با حضور در منزل عارف از انصراف وی به عنوان رفتاری ایثارگرانه یاد کردند و تاکید کردند که این اقدام حتی مخالفان اصلاح‌طلبان را به ستایش واداشته است.
۱۴:۳۸ ۲۵.۳.۱۳۹۲
برپایه آخرین نتایج، حسن روحانی تاکنون ۵۲.۲ درصد آرا را به خود اختصاص داده است.
۱۴:۳۷ ۲۵.۳.۱۳۹۲
وزارت کشور اعلام کرد مبنای تعیین فرد پیروز انتخابات ریاست جمهوری کل آرای ماخوذه است(و نه آرای صحیح).
۱۴:۳۰ ۲۵.۳.۱۳۹۲
اختلاف رای حسن روحانی و محمدباقر قالیباف به بیش از پنج میلیون ۸۷۹ هزار رسید.
۱۴:۲۴ ۲۵.۳.۱۳۹۲
محمد نجار وزیر کشور نتایج آرای شمارش شده را اعلام کرد. ۱۶ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۹۳۷ کل آرا ؛ ۱۶ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۳۹۲ رای صحیح؛ هشت میلیون و ۴۳۹ هزار و ۵۳۰ رای برای حسن روحانی؛ دو میلیون ۵۶۰ هزار و ۳۸۳ رای برای محمدباقر قالیباف؛ دو میلیون و ۱۰۱ هزار و ۳۰۳ رای برای محسن رضایی؛ یک میلیون و ۸۹۰ هزار و ۴۶۲ رای برای سعید جلیلی؛ ۹۷۷ هزار و ۷۶۵ رای برای علی‌اکبر ولایتی؛ ۱۹۶ هزار و ۹۲۹ رای برای محمد غرضی.
۱۳:۴۸ ۲۵.۳.۱۳۹۲
۱۳:۳۹ ۲۵.۳.۱۳۹۲
اقتصاد ایرانی نوشت در واکنش به نتایج انتخابات دلار و سکه با کاهش قیمت قابل توجهی مواجه شدند. برپایه این گزارش دلار آمریکا ۱۵۰ تومان ارزان شد و به ۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. این گزارش می‌افزاید سکه تمام بهار آزادی هم با کاهش ۶۵ هزار تومانی به یک میلیون و ۲۴۲ هزار تومان رسید.
۱۳:۳۰ ۲۵.۳.۱۳۹۲
سایت تابناک که نظرات محسن رضایی را منعکس می‌کند نوشت: «شکست اصولگرایی واجب بود؛ واجب‌تر از نان شب! جریان اصولگرایی باید این نکته را درک کند که نمی‌تواند ناکارآمد بود و انتظار داشته باشد، مردم باز هم فوج فوج به سمت آنان حرکت کنند.»
۱۳:۲۷ ۲۵.۳.۱۳۹۲
احمد توکلی، نماینده منتقد اصولگرای مجلس در واکنش به نتایج اولیه انتخابات گفت: «مطمئن هستم همانطور که انتخابات تا این لحظه پیش رفته با درایتی که در آقای روحانی و سایر نامزدها سراغ دارم این انتخابات به خوبی پایان خواهد یافت و سرآغاز دوره‌ای جدید برای جبران آسیب‌هایی که در سال‌های گذشته به خصوص ۸ سال اخیر ایجاد شده خواهد بود.»
۱۳:۲۴ ۲۵.۳.۱۳۹۲
علی‌اکبر پوراحمدنژاد، دبیر ستاد انتخابات استان تهران، اعلام کرد شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران به اتمام رسیده است.

ا

بیشتر

XS
SM
MD
LG